soup Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 det första GTA speletja spelade var GTA 2, och den började ja spela 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Mitt första gta, var just GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Mitt första GTA var också just det första... spela det i skolan och fröken blev skitförbannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Mitt första gta, var just GTA samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Min kusins GTA2, ahh.....nostalgi. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 GTA 1 var typ fem sex år då när jag lirade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Mitt första GTA var också just det första... spela det i skolan och fröken blev skitförbannad! Haha jag med!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 gta 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 GTA -97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) GTA 1. Dock så visste jag knappt vad det hette då, och jag gillade det inte så mycket då heller. =) Sen blev jag helt ointresserad av GTA. Hörde talas om GTA3 strax före det kom ut, men var inte intresserad av nån anledning. Dock när VC kom till PC, köpte jag det direkt... Idag äger jag GTA1, GTA3, GTA:VC och GTA:SA. Redigerad 20 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Du glömde GTA: London 1969 (även om det är ett expansion)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote:gta...jag spelade det hos min kompis (men det var bara ett demo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts