R2D2 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Mailade dom och frågade, fick detta svar. Ge oss ditt fullständiga namn med adress så ska vi skicka dig en karta direkt hem till dig. Tyvärr saknades det kartor i den första sändingen vi skickade fråga mig in varför men dom hade tydligen glömt lägg med dom i produktionen. Försök ni också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Skitbra! Har nu skickat ett mail och väntar svar om när jag får min karta. När sa dom att du skulle få din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Skitbra! Har nu skickat ett mail och väntar svar om när jag får min karta. När sa dom att du skulle få din? Dom sa inget om när jag skulle få den, men det tar väl knappast mer än en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Spelbutiken är faktiskt inge att lita på, sånt här händer ofta för kunder (liknande saker). För något år sen beställde jag Metal Gear Solid 2: Substance till PC från spelbutiken, men när det kom visade det sig vara PS2-versionen. Snacka om ovaket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 brände just iväg ett mail, thx for info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts