Spiningblade Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Brunt tycker jag inte men allting har en liten toutch av grönt när det är dåligt väder blir allting lite grönt.Och kartan är bra för om vi säger man ska gjöra mission så e det bara å köra mot tex W så slipper man glo kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 det där med storleken på GPS:en har ju också väldigt mycket att göra med storleken på TV:n man använder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Är det bara jag eller har skärpan försämrats? Man ser knappt konturerna runt saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Om vi ska snacka karta så ere mer irreterande med sån stor,TYCKER iaf jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jo jag kan hålla med lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 De enda dåliga sakerna är 1.skärmuppdateringen 2.Varför är bilarnas däck inte runda!!!!???!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 3. Hur många buggar som helst. De skulle testat det i nån vecka till. Det hade varit värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag tycker att GPSen var för liten , hoppas den blir bättre på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 kartan är riktigt stor tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag undrar bara om jag är onormal eller om andra håller med mig. Jag har ju inte GTA:SA men jag har kört det hos en kompis. Jag har aldrig kört ett GTA spel på PS2, har bara kört Vice på PC så jag kan ha fel. 1. Tycker inte ni att kartan är alldeles för liten? Man måste kolla på den hela tiden för att se och då missar man ju den fina miljön. Var den så liten på vice också? Man kan ju vänja sig iförsig eller? 2. Det är 100% skillnad mellan GTA:SA och GTA:VC. Alltså story line (ja vet att båda spel handlar om personer som personer som startat på botten men sen blir rika) men ändå det känns konstigt. Miljön är också väldigt olik från GTA:VC. (Ja, jag vet att det är 90 och 80 tal, men man har ju vant sig vid det). 3. Känns inte allt brunt? (*Detta är inte rasistiskt, jag menar miljön*). Miljön är brun alla hus, himlen, vägarna. Det känns brunt helt enkelt. (Jag har bara spelat i los santos, kanske det är annat i de andra städerna). Rätta mig om jag har fel. 1. Köp en större TV 2. Va? 3. Se 1. Det ska vara en färg-TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 kartan omöglig att följa och alal störiga ikoner, när man sak köra till en gul punk hittar man ej, kartatt ä r konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 De enda dåliga sakerna är 1.skärmuppdateringen 2.Varför är bilarnas däck inte runda!!!!???!??! Bilarnas däck är väll runda ? det är inge 8-bitars nintendo ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Någon annan som upplever att det är väldigt mörkt i spelet om man har rgb-kabel. Även om jag ställt brightness i max så är det riktigt mörkt. Lika bra och säga att man ska inte behöva ändra på tv:n när det är ok med andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts