kollar_runt Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag undrar bara om jag är onormal eller om andra håller med mig. Jag har ju inte GTA:SA men jag har kört det hos en kompis. Jag har aldrig kört ett GTA spel på PS2, har bara kört Vice på PC så jag kan ha fel. 1. Tycker inte ni att kartan är alldeles för liten? Man måste kolla på den hela tiden för att se och då missar man ju den fina miljön. Var den så liten på vice också? Man kan ju vänja sig iförsig eller? 2. Det är 100% skillnad mellan GTA:SA och GTA:VC. Alltså story line (ja vet att båda spel handlar om personer som personer som startat på botten men sen blir rika) men ändå det känns konstigt. Miljön är också väldigt olik från GTA:VC. (Ja, jag vet att det är 90 och 80 tal, men man har ju vant sig vid det). 3. Känns inte allt brunt? (*Detta är inte rasistiskt, jag menar miljön*). Miljön är brun alla hus, himlen, vägarna. Det känns brunt helt enkelt. (Jag har bara spelat i los santos, kanske det är annat i de andra städerna). Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) 1.kartan tycker jag inte är för litet! 2. miljön ÄR olika! typ VC var i en (två) öar i "drängaland", och SA är en delstat med 3 storstäder.. 3. brunt? mjoo, eller nä. vote: nope. ingen av dom är DÅLIGA då men! Redigerad 15 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Som sagt, har bara kört GTA:SA på PS2 så jag vet inte hur dem andra spelen var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 dom där slum områderna som du kanske menar med brunt i Los Santos är bara härliga , det ger stämma tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Asså, jag håller INTE med på nånting, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nee jag vet, jag har bara kört det i ungefär 3 timmar, ja har ju självklart inte upptäckt allt. Ni har säkert rätt. Äsch ignorera denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nee jag vet, jag har bara kört det i ungefär 3 timmar, ja har ju självklart inte upptäckt allt. Ni har säkert rätt. Äsch ignorera denna tråd De e lugnt... "Det är mänskligt att fela" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Kartan är grymt dålig, för liten. iaf radarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag undrar bara om jag är onormal eller om andra håller med mig. Jag har ju inte GTA:SA men jag har kört det hos en kompis. Jag har aldrig kört ett GTA spel på PS2, har bara kört Vice på PC så jag kan ha fel. 1. Tycker inte ni att kartan är alldeles för liten? Man måste kolla på den hela tiden för att se och då missar man ju den fina miljön. Var den så liten på vice också? Man kan ju vänja sig iförsig eller? 2. Det är 100% skillnad mellan GTA:SA och GTA:VC. Alltså story line (ja vet att båda spel handlar om personer som personer som startat på botten men sen blir rika) men ändå det känns konstigt. Miljön är också väldigt olik från GTA:VC. (Ja, jag vet att det är 90 och 80 tal, men man har ju vant sig vid det). 3. Känns inte allt brunt? (*Detta är inte rasistiskt, jag menar miljön*). Miljön är brun alla hus, himlen, vägarna. Det känns brunt helt enkelt. (Jag har bara spelat i los santos, kanske det är annat i de andra städerna). Rätta mig om jag har fel. det känns så LS, för att alla husen är inte så höga, men när man kommer till SF så ändras känslan, och den ändras totalt när man kommer via till landsbygden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag undrar bara om jag är onormal eller om andra håller med mig. Jag har ju inte GTA:SA men jag har kört det hos en kompis. Jag har aldrig kört ett GTA spel på PS2, har bara kört Vice på PC så jag kan ha fel. 1. Tycker inte ni att kartan är alldeles för liten? Man måste kolla på den hela tiden för att se och då missar man ju den fina miljön. Var den så liten på vice också? Man kan ju vänja sig iförsig eller? 2. Det är 100% skillnad mellan GTA:SA och GTA:VC. Alltså story line (ja vet att båda spel handlar om personer som personer som startat på botten men sen blir rika) men ändå det känns konstigt. Miljön är också väldigt olik från GTA:VC. (Ja, jag vet att det är 90 och 80 tal, men man har ju vant sig vid det). 3. Känns inte allt brunt? (*Detta är inte rasistiskt, jag menar miljön*). Miljön är brun alla hus, himlen, vägarna. Det känns brunt helt enkelt. (Jag har bara spelat i los santos, kanske det är annat i de andra städerna). Rätta mig om jag har fel. 1. om du menar den runda lilla "GPS"-visaren så är den aningen för liten, skulle kunna ökas några mm 2. gta3 var också en annan story, annan stad, andra fordon (delvis) det är lixom konceptet, det ska inte vara uppföljare, utan ett helt nytt spel i samma genre och serie 3. det är olika väder och sånt olika tider på tygnet, olika delar av staden osv.. los santos ska föreställa los angeles, den mest förorenade staden på hela jorden, inte konstigt att det är brunt och draw distance är värklig.. i riktiga los angeles ser man inte "HOLLYWOOD"-skylten om man är 4-5km bort för förorenigngarnas skull san fierro är lite trevligare, lite mer färgglatt, lite gulligare.. las venturas ska e som las vegas, öken, dammigt, neon.. osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 finns inget o klaga på i SA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) jo.. en sak, michael jackson gjorde bra låtar under 90-talet också och jag har inte hört en enda edit: + att det inte finns mod-möjligheter för hojarna Redigerad 15 november, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag undrar bara om jag är onormal eller om andra håller med mig. Jag har ju inte GTA:SA men jag har kört det hos en kompis. Jag har aldrig kört ett GTA spel på PS2, har bara kört Vice på PC så jag kan ha fel. 1. Tycker inte ni att kartan är alldeles för liten? Man måste kolla på den hela tiden för att se och då missar man ju den fina miljön. Var den så liten på vice också? Man kan ju vänja sig iförsig eller? 2. Det är 100% skillnad mellan GTA:SA och GTA:VC. Alltså story line (ja vet att båda spel handlar om personer som personer som startat på botten men sen blir rika) men ändå det känns konstigt. Miljön är också väldigt olik från GTA:VC. (Ja, jag vet att det är 90 och 80 tal, men man har ju vant sig vid det). 3. Känns inte allt brunt? (*Detta är inte rasistiskt, jag menar miljön*). Miljön är brun alla hus, himlen, vägarna. Det känns brunt helt enkelt. (Jag har bara spelat i los santos, kanske det är annat i de andra städerna). Rätta mig om jag har fel. Fråga 3 LOL! Öknen är det enda bruna för mig iaf. Håller med dig om att kartan inte e så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoonaz Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ni som tycker kartan är för liten; vet ni att det går att zooma in?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ni som tycker kartan är för liten; vet ni att det går att zooma in?? ja men han mena den lille GPs kartan i hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Som sagt, har bara kört GTA:SA på PS2 så jag vet inte hur dem andra spelen var... det är inte brunt iallfall!?. Ställ in färgerna på din TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 kartan är inte liten! Liten TV är nog felet. Brunt!? Du har inte ställt in några inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Tycker att kartan är alldeles för liten och otydlig, svårt att urskilja blåa "objekt" mot vägarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Tycker att kartan är alldeles för liten och otydlig, svårt att urskilja blåa "objekt" mot vägarna instämmer. Jaga ibland fel saker som inte fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nolife Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 oftast som jag tycker GTA spelen är att i början är de inte speciellt roliga men ju mer uppdrag man klarar och får mer tillgång till en massa saker så blir de bara roligare och roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts