don_salvatore87 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Tjena! Kände på mig att detta behövdes, så här kommer en lista över bilarna och deras verkliga förebilder, OBS! Kommer ta ett tag att bli helt klar! __________________________________________________________ Admiral: Bil i verkligenheten: Mercedes 200 1985 http://www.bytbil.com/images/bjorstigsmariestad/ETD076-1000.jpg Alpha: Bil i verkligheten: 1992 Dodge Stealth Banshee: Bil i verkligheten: Dodge Viper 1992 Blade: Bil i verkligheten: 1967 Lincoln Continental convertible sedan Blista Compact: Bil i verkligheten: Honda Civic CRX 1984 http://www.einszweidrei.de/honda/crx84.jpg Bravura: Bil i verkligheten: Dodge Shadow 1990 Broadway: Bil i verkligheten: Cadillac Convertible 1947 Fler bilar finns längre bak i topicen Redigerad 15 november, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonzza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 LIKA som bär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 damn, Josef bilar är din grej märker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 well done man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hur har du fått reda på vilka det är? Jag menar..! Jag har aldrig tänkt på att admiral liknar en merca fast nu kan jag se det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Bravura ser ju mer ut som en pontiac bonneville och Blade tycker jag ser ut som en impala 65'a typ. inte en lincoln iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Hur har du fått reda på vilka det är? Jag menar..! Jag har aldrig tänkt på att admiral liknar en merca fast nu kan jag se det! Har en inre känsla som talar om för mig vilket märke och vilken modell det är, om ni också vill ha den känslan så studera bilböcker i ett antal år Redigerad 15 november, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Bravura ser ju mer ut som en pontiac bonneville och Blade tycker jag ser ut som en impala 65'a typ. inte en lincoln iaf. Savannah är en Chervolet Impala Sunrise är en Bonneville när det gäller Bravura så vet jag att Bonneville och Bravura har en likhet när det gäller Blinkersen, men genom att kolla på helheten och särskilt bakpartiet på Bravura så ser jag att det är en Shadow (kolla själv) Jämför den bilden med bakdelen på Bravura! Redigerad 15 november, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jorå jag kan en hel del massa jävla bilmärken och modeller dock så är alla dessa amerikanske sorterna svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) WOW coolt!! Men var kan man hitta Buccaneer har inte sett den innan... En annan liten fråga... Varför ser man sex appeal på varje bild? Bara nåt jag råka märka Redigerad 15 november, 2004 av graffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Buffalon är en Ford Mustang från tidigt 90-tal (bilden visar en 94) http://www.dealsonwheels.com/database/cars/000281-200307-000001big.jpg edit: och här är en mustang -92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Det är bra att dom tagit bilar från verkligheten dom är ju verkligen noggrant gjorda Redigerad 15 november, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vad är det med alla egentligen? Jag är för fan bara 15 år och såg på en gång när jag satte mig med mitt gta vilka bilar dom hade pixlat gta bilarna ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vad är det med alla egentligen? Jag är för fan bara 15 år och såg på en gång när jag satte mig med mitt gta vilka bilar dom hade pixlat gta bilarna ifrån. Samma här är också 15 jag har alltid haft lätt med modeller av bilmärken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Gjorde inte du en liknande grej på gtavc forumet?, eller tar jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Gjorde inte du en liknande grej på gtavc forumet?, eller tar jag fel? Det var jag, -> Länk Sen så vill jag bara säga att meningen med denna tråd är att visa vilka de riktiga bilarna är, inte någon maktkamp mellan de som säger att de vet allt om bilar. Kan du alla bilar och alla märken? Kul för dig...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Fortsättning: Buccaneer: Bil i verkligheten: Chevrolet Monte Carlo 1972 Buffalo: Bil i verkligheten: Chevrolet Camaro 1992 Bullet: Bil i verkligheten: Ford GT40 1970 Cabbie: Bil i verkligheten: Checker Marathon Taxi 1965 Cadrona: Bil i verkligheten: Redigerad 16 november, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Buffalon är en Ford Mustang från tidigt 90-tal (bilden visar en 94) http://www.dealsonwheels.com/database/cars/000281-200307-000001big.jpg edit: och här är en mustang -92 jag sa ju att det inte var en ford mustang allstå buffalon Redigerad 16 november, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Har inte nån bild på bilarna, men det får väl gå iaf. Picador= El Camino Sabre= Oldsmobile 4-4-2 Greenwood= Cadillac Seville Esperanto= Cadillac Eldorado Faggio= Piaggio SKR125 Oceanic= Ford Thunderbird Patriot= Hummer PCJ-600= Honda CBR-600 Rancher= Chevrolet Blazer Washington= Rolls Royce Phantom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts