Exicuiter Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag letar efter "Stunt plane","Crop Duster",och bilen infurnus jag letar som fan men hittar inget, någon som vet vart dom finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 stunt planet efter alla silver i flypplans skolan infernus finns nånstans breedvid ett hus i SF orkar inte peka ut på nått nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonzza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Crop Duster finns på toppen av missionary hill tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 crop duster finns lite söder om area 69 bredvid en väg som går mot norr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exicuiter Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Infernusen kör runt på kvällarna i LV... men den är svår att hitta har typ haft den 2-3gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Crop duster finns på en liten kulle söder om flyplatsen i SF. På kartan är det som en slingrig väg till en liten brun ruta där är den, den vänstra rutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts