Smokah Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ni som har sett den första trailen för GTA: San Andreas kanske också har lagtmärke till att "huvud personerna" har andra kläder i trailen.. Tex att Big Smoke inte har nån hatt och att han har en vit basket T-Shirt.. Är det bara mitt gta som är annorlunda?! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nope. tror mitt är detsamma om vi tänker på samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exicuiter Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det kan betyda två saker! 1.Att det GTA som man får se är en annan verison t.e.x Att det är japan eller usa jag märkte det när jag köpte vice city från usa 2.att bilderna är fejkade av rockstar själva!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts