Matteus Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jävlar vad rätt du har Tidsam!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Alpha = Dodge Stealth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Som någon sa så är Turismo en Ferrari F40 Turismo Ferrari F40 Jag tyckte dom var lika Sabre Oldsmobile av något slag Redigerad 24 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Ferrari F40 å inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Juste ZR-350 är en Mazda RX-7 Banshee är en Dogde Viper av nåt slag Pheonix är en Chevrolet Corvette Tampa är en Ford Mustang:D ska göra en redovisnig av alla bilar vi vet när ja kommer hem är hos släkten just nu God Jul Redigerad 24 december, 2004 av GT-R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Banshee är en Dogde Viper av nåt slag Pheonix är en Chevrolet Corvette banshee är en viper RT/10 phoenix är en Camaro från -77, inte en corvette.. http://www.supercars.net/PicFetch?pic=1977...amaro_z28-1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Nämen grabbar ! nu har jag hittat vad alla bilar heter på värkligheten ?` -------> den här sidan http://www.gta-sanandreas.com/forums/index...showtopic=18865 kolla igenom hela topicen !! För det måste ni tacka mig Skojja haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jävlar vad kul det va att kolla på alla där! Men nu är vårt nöje förstörd, nu vet man ju alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 perenial tycker jag se ut som en amazon banshee = viper rt10 s cheeta = ferarri testarossa Prenial är ingen amazon dom är ju runda det liknar mera en 145! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 LOOOOL doode. det finns inga svenska bilar i gta:sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Camper är en WV van? Den här bilden visar en orange WV buss..modell ej känd..(kanske inte har något modellnamn?) Men det är iallfall en 62:a http://www.mailorderexpress.com/shop/prdpics/83175.jpg Orange?!?!?!?!?! hahahahah!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 LOOOOL doode. det finns inga svenska bilar i gta:sa Men han sa ju att det liknade en amazon.. om jag vet rätt så är det en volvo... men jag tycker att den mest liknar en volvo 145 så .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 kolla här http://www.gta-sanandreas.com/forums/index...showtopic=18865 så tittar du på perenial så är det inte en amazon eller 145.. det är en 1967 Chevy Nova Wagon. och det är långt ifrån volvo som du kan komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Men läs... han tyckte det var en amazon (right) då sa jag att en 145 LIKNAR mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
avooja Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ferrari F40 å inget annat Jag tycker absolut inte att Turismo är en Ferrari F40 utan en Venturi 260. Inte så känt märke men den existerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
avooja Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Eller en Ferrari Testarossa Koenig Special från 1998. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
avooja Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 banshee är en viper RT/10 phoenix är en Camaro från -77, inte en corvette.. http://www.supercars.net/PicFetch?pic=1977...amaro_z28-1.jpg Fel igen. Pheonix är inte en camaro från -77 heller. Det är en Pontiac Firebird -79. Leta upp en sån och se själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts