cheetox Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Sandking är en Mitsubishi Pajero från Paris-Dakar - rallyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Ranchern är absulut ingen landrover! Den är mycket lik en chevrolet Blazer eller tahoe från åttiotalet. Såg på hemsidan gta-macreators en äkta modell som ersatte den i vice city som var en Blazer (inte hundra procent säker). Premier, polis och taxibilen tycker jag liknar chevrolet caprice ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Hmm alla riktiga bilnamn gick ju fort... Då får väl jag ta ett par plan: Shamal = Bombardier Learjet 60 AT400 = En Boeing modell mycket svårt att säga vilken men jag skulle en chansa på en 767-324 Skimmer = Cessna 185 Rustler = Messerschmitt Bf 109 Jag återkommer om jag kommer på några fler... Diezl Redigerad 19 november, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 buffalo är ju en Trans Am Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag tycker Sunrise liknar en Saab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Rustler= P-51 Mustang Sabre= Oldsmobile 4-4-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Patriot - Hummer H1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 stratum liknar lite av en volvo/audi tycker jag .. nån kanske har sagt det tidigare men perannial liknar lite av en amazon faktiskt.. windsor liknar lite av en Jaguar E-type faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Freeway är nog en Harley Davidson Sanchez är nog Yamaha DT Redigerad 20 november, 2004 av flogiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Picador = El Camino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Beagle Plan i verkligheten: Britten-Norman BN2 Islander AT400 Plan i verkligheten: Boeing 737-400 Redigerad 24 november, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 super gt är absolut ingen lamborghini vet dock inte vad det kan vara men funderade ett tag på om det kunde vara en supra men tror inte det men jag skulle säga att det är en asiat iaf. och dessutom så finns det en del cabbade versioner av super gt och lamborghini diablo finns så vitt jag vet inte i nån cabbad version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) för att instämma på pigani och deadnight, Super GT är ingen Diablo. jag kan dock inte säga vad det är, men någon diablo är det inte. Redigerad 24 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Står någon stanns att Turismo är en MClaren F1 men det är en Lamborghini Diablo för tusan. Mclaren F1 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/McLaren-20F1.jpg Lamborghini Diablo http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Lamborghini-20Diablo-20VT-202-20--20800x600.jpg www.gtawh.com funkar inte just nu för mig så en bild på en Turismo kommer ganska snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Kan inte någon lägga upp en sida med alla sammanställningar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Tycker dock inte att man kan säga säkert vilka bilar som är vilka, tycker att dom är lika, men inte likadana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Tursimo är ju en Ferrari F40 helt klart Jester är Toyota Supra Elegy är en Nissan Skyline Uranus är en gammal Mitsubishi Eclipse Flash är typ en Honda Civic Bullet är Ford GT 40 Cheetah är Ferrari Testarossa Infernus är en Honda NSX kommer mer;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 det finns inga svenska bilar med i gta:sa eller något annat gta spel och nej super gt är ingen MClaren F1. om ni säger att jag har fel så kan ni försöka ställa mig mot väggen . bilar har varit min hobby sen jag var runt 5 och jag är 16 nu så 11 års kunnighet både på nya och gammla bilar. INTE FÖR ATT JAG TROR ATT NÅGON BRYR SIG MEN ÄNDÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) en perfektion på jester, Toyota Supra MKIV.. tyckte mig se mkIII också.. fast kommer inte ihåg bilen och förmodligen var det nog en liknande nissan modell kanske 200-250sx.. jädra massa riskokare har dom iaf tagit med i spelet.. Redigerad 24 december, 2004 av lalilelulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Försök lägga upp bilder på bilarna! Edit: Kolla på denna sidan http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=27 så kan ni skriva vilken kategori bilen tillhör också Bullet tillhör Sports/Super Ford GT40 Sultan Subaru Impreza -96 (behöver inte vara en 96 med den var väldigt lik) Redigerad 24 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts