cheetox Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jester är en Toyota Supra ocH (INFERNO är en HONDA NSX) Jag vet några till fast kommer inte ihåg så mykke, fast MR WHOOPIE är ju Glassbilen hehehe Och Blista Compact är baserad på HONDA CRX Rancher är en Land Rover Jag tycker jester ser ut som en Nissan Skyline(iallafall bakdelen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 finns inte bara en monster truck, finns ju hur många modeller och märken som helst, det är ju som att säga "Super GT:n är en sportbil" haha det har du ju rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det finns en streetcar som påminner otroligt mkt om en impreza i fronten. Tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Huntley = Range Rover MkIII eller nån annan snarlik range rover modell Sultan = Subaru Impreza skulle jag tippa på Elegant ser ut att ha en Bmw-likande grill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag tycker jester ser ut som en Nissan Skyline(iallafall bakdelen) tycker att elegy liknar mer en nissan skyline... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 tycker att elegy liknar mer en nissan skyline... Förlåt, det var den jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Alltså har vi kommit fram till nåt sånt här: Elegy = nissan skyline Huntley = Range Rover MkIII eller nån annan snarlik range rover modell Sultan = Subaru Impreza Elegant = Bmw-likande grill Club är baserad på Volkswagen Golf Comet är baserad på Porsche Jester är en Toyota Supra ocH INFERNus är en HONDA NSX Blista Compact är baserad på HONDA CRX Rancher är en Land Rover Strafford är ju lätt en rolls royce capice på det! Senitel ser mest ut som en Jaguar. Admiral är Mercedes Turismo är Mclaren F1 Banshee = viper rt10 cheeta = ferarri testarossa Bullet = Ford GT 40 Super GT = Lamborghini Diablo Buffalo = Chevrolet Camaro (med vissa undantag) Remington =En sänkt 1979 Lincoln Town Car Sultan =Subaru Impreza Stallion =Ford Mustang (gamla modeller). Buffalon är en Ford Mustang från tidigt 90-tal Argument? Mer bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Cadrona ser ut som en Pontic Bonneville från runt 90 tal Bravura ser ut som en Volvo 740 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Voodoo är helt klart en Chevrolet Impala Planet Rustler är en Spitfire väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Wayfarer är en Honda Goldwing Hunter är en Apache Hydra är en Harrier Dodo tror jag är en Cessna Skyhawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Happ, tyvärr suger jag på detta (med bilar ) men det är kul att läsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rosenberg Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Buffalon är en Ford Mustang från tidigt 90-tal (bilden visar en 94) http://www.dealsonwheels.com/database/cars/000281-200307-000001big.jpg edit: och här är en mustang -92 Tyvärr inte du. Det är en chevrolet camaro från tidigt 90-tal. Det vet jag hur säkert som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 den där z305 eller vad den heter liknar toyota supra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 club= vw golf 2 comet=gammla modelen av porche 912 elegyn är de nlite äldre versionen av nissan skyline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pigani Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 z350 eller va den nu heter är ju lätt en Mazda Rx-7. inte för att va petig men asså jag tycker ju att Super GT och Lamborghini diablo inte alls e lika.. Turismo måste ju va Ferrari F50 eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Camper är en WV van? Den här bilden visar en orange WV buss..modell ej känd..(kanske inte har något modellnamn?) Men det är iallfall en 62:a http://www.mailorderexpress.com/shop/prdpics/83175.jpg Redigerad 16 november, 2004 av chrillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rosenberg Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Hur lägger jag in flera bilder i ett svar? Måste jag ha en server att lägga upp dem på. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Och buffalon är varken en toyota supra eller en Chevrolet camaro!.. Min kompis farsa har en sån (91:a) EDIT: Rosenberg.. ladda upp filen.. "File attachments" litee längre ner använder du Redigerad 16 november, 2004 av chrillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rosenberg Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jo men på file attachements kan man väl bara lägga in en bild. Väljer jag en annan blir det den andra och inte båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jo men på file attachements kan man väl bara lägga in en bild. Väljer jag en annan blir det den andra och inte båda lägg in den..så hamnar den på en länk..kopiera, sen trycker du på edit..sen så läögger du in den via "IMG" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts