smoke_5 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vad kan man göra mer med käppen än att slå ihjäl folk? Jag frågar för att jag har både haft polisbatong och käpp samtidigt, och man kan ju annars bara ha ett tillhygge åt gången. Alltså: Har käppen någon till funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Vad kan man göra mer med käppen än att slå ihjäl folk? Jag frågar för att jag har både haft polisbatong och käpp samtidigt, och man kan ju annars bara ha ett tillhygge åt gången. Alltså: Har käppen någon till funktion? Hm, jag tror faktiskt inte den uppfyller några fler funktioner än melee vapen. Och om den skulle kunna användas till nått annat än vapen, så vad skulle det vara? Redigerad 15 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 n'r och vart får man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 n'r och vart får man den? Den finns från början på olika platser runt om i landet. Det är bara att leta sig fram. Dock är den relativt tråkig. Dildon är klart mycket roligare att dunka på någon med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Utanför sjukhuset i SF tex..den är väldigt svår att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 taskigt o slå ner en homosexuell man med en dildo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 taskigt o slå ner en homosexuell man med en dildo Eller en hetrosexuell likaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Enligt Weapon.dat så är käppen en gift (gåva). Är det nån som har provat att ge den till sin flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Eller en hetrosexuell likaså? det känns mer omoget att slå ihjäl en homosexuell man, med en dildo, fet förnedring typ... muhahihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 isf borde man ju kunna ha baseball trä till baseball och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts