Crouching.tiger Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag har fortfarande Denise som flickvän (har inte kommit från LS än ). kan jag redan ge henne presenter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jora, du kan ge henne presenter... Ta fram blommorna du hittat och tryck L1 (samma knapp som du kysser på...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Katt Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har hittat en white perl i vattnet hon blev glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 -host- Detta får bli offtopic men men...... Jag vet exakt vad jag menar med det. Om du inte vet det så ska ja här och nu lära dig. När ja ska skrev sådär skrev ja det istället för och skriva Blojob ( Stavning ) Och om du vill veta vad det är så får du fråga mig i PM. inte Blowjob då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag klara mig utan att veta varför du skriver blåboåobåob istället för "blojob" som du säger..aja skit samma blev bara irriterad på att ni säger "blojob" när man igentligen säger "Blowjob" var bara tvungen att kommentera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Enligt Weapons.dat så ska även käppen vara en gåva. Har inte provat att ge den till en flickvän än -lat-. Redigerad 16 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 aah. nu klarade jag det. hon blev ju glad både för dildon och blommorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag skrev ju blojob ( stavning ) eftersom jag inte visste hur det stavades......men ni kanske är så tröga och inte fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag skrev ju blojob ( stavning ) eftersom jag inte visste hur det stavades......men ni kanske är så tröga och inte fattar. dig såg jag skriva så men den andra killen...sen blev jag irriterad på att alla sa så så jag var bara tvungen o säga till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 @Crackman : Okidoki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har hittat en white perl i vattnet hon blev glad White Pearl, var ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ursäkta om jag byter samtalsämne och så men nån som vet typ vilka tider brudarna är hemma för det står alltid " your girl firend isent home right now try agian later" stog i 2 dagar på spelet men hon kom aldrig är det nån speciel dag och tid eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ursäkta om jag byter samtalsämne och så men nån som vet typ vilka tider brudarna är hemma för det står alltid " your girl firend isent home right now try agian later" stog i 2 dagar på spelet men hon kom aldrig är det nån speciel dag och tid eller ? pröva lite olika tider och olika dagar, de är int ealltid hemma som du kanske märkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 pröva lite olika tider och olika dagar, de är int ealltid hemma som du kanske märkt jo men saken jag har tästat ganska mycket och det är ganska drygt att det alltid ska stå "shes not home bla bla"! finns det ingen speciel tid hon är hemma en speciel dag typ thu 20:00 eller nått de skulle va så mycket simplare då ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Denise brukar ofta vara hemma sena kvällar, runt midnatt. Om hon inte är hemma då är hon antagligen bortrest eller så kanske du råkat döda henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vit pärla??!? Vart då? Och just de, jag fattade just att den röda ringen inte måste visas när hon är hemma alltid, iaf inte om man sitter i en bil, åk bara framför huset och ställ dig där ringen brukar vara så kommer hon ut iaf. Det kanske ni redan visste, men tänkte dela med mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 man kan oxå ge henne en bambukäpp. Den fins utanför victim och DS i västra LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 man kan oxå ge henne en bambukäpp. Den fins utanför victim och DS i västra LS Hehe, allvar ?? Blir hon sur då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts