LuNk4n Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har skaffat mig Guiden till San Andreas, dock skapar den fler frågetecken än löser. På sidorna 4 och 5 finns en lista på alla "vapen" C.J kan bära. Med vapen menas också fallskärm, kamera, sprayburk m.m. På sida 5 finns den en rubrik som heter Gifts (gåvor). Det finns två gåvor - blommor och sen en hemlig - bilden visar bara ett frågetecken med texten: "See what other Items you can find to give your girlfriends..." Detta betyder att man förutom blommorna skall kunna ge brudarna någonting annat? Så min fråga till er är enkel - vad är det förutom blommorna man kan ge tjejerna? Skulle vara mycket tacksam för ett svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Man kan ge en d*ldo till sin flickvänn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hmm... dildon man hittar på snutstationen i Los Santos? Blir dom inte arga över en sådan present, ger en örfil och försvinner? Är det samma princip som med blommorna - trycka på L1 för att ge dom gåvan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Tror det. Men det där flickvännen som man får i LV , hon är ju en sex galning så hon borde nog gilla den. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Någon har på forumet som har prövat ge tjejerna en dildo? Vad händer - tackar dom glatt, eller blir det nobben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G_T_A Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Var är tjejen i öknen i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Love_It_Loud Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Någon har på forumet som har prövat ge tjejerna en dildo? Vad händer - tackar dom glatt, eller blir det nobben? hände inget spec. hon tog emot dildon som blommor ... det va hon katie jag gav en dildo till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Någon har på forumet som har prövat ge tjejerna en dildo? Vad händer - tackar dom glatt, eller blir det nobben? Hon tar emot och säger nått i stilen : Ohh CJ senare efter middagen får man +, så det händer inget mer än ett plus i kanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ge henne lite blååoooåoåoåoåo:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 I manualen finns reklam för en juvelerare (på dixie road, los santos om jag inte minns fel)... Någon som hittat? Skulle vara nice om man kunde köpa bling-bling och ge dejterna... Eller är det en affär som inte finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Får man inte mer i + om man har hittat fler hästskor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ge henne lite blååoooåoåoåoåo:) Jaja..är du säker på att du själv förstår va du snackar om!? om du gör de kan du ju tala om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Får man inte mer i + om man har hittat fler hästskor? Ja tror du får mer "luck" och bättre stats ..mer vet jag ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jaja..är du säker på att du själv förstår va du snackar om!? om du gör de kan du ju tala om det -host- Detta får bli offtopic men men...... Jag vet exakt vad jag menar med det. Om du inte vet det så ska ja här och nu lära dig. När ja ska skrev sådär skrev ja det istället för och skriva Blojob ( Stavning ) Och om du vill veta vad det är så får du fråga mig i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 I manualen finns reklam för en juvelerare (på dixie road, los santos om jag inte minns fel)... Någon som hittat? Skulle vara nice om man kunde köpa bling-bling och ge dejterna... Eller är det en affär som inte finns? Det har du rätt i. På sidan 8 i manualen finns det en annons: --------------------------------------------- de Koch fine jewels "Shut that bitch up with ice" Dix Rd Los Santos, San Andreas --------------------------------------------- Alla andra annonser i manualen går ju att finna i spelet. Då borde även de Koch ha någon innebörd, kan man tycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Och om du vill veta vad det är så får du fråga mig i PM. Jag klara mig utan att veta varför du skriver blåboåobåob istället för "blojob" som du säger..aja skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag klara mig utan att veta varför du skriver blåboåobåob istället för "blojob" som du säger..aja skit samma hehe trodde inte ja skulle få skriva såna "sex ställningar" såhär på ett forum Men aja ville ej riskera en bann men nu vet du iaf vad ja mena hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 I manualen finns reklam för en juvelerare (på dixie road, los santos om jag inte minns fel)... Någon som hittat? Skulle vara nice om man kunde köpa bling-bling och ge dejterna... Eller är det en affär som inte finns? nope, finns bara dildon och blommorna (40st) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Får man inte mer i + om man har hittat fler hästskor? Det är musslorna som ger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det är musslorna som ger det. nope, för varje hästsko man hittar ökar luck, för ostrona får man bara luncg capacity & sex appeal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts