alias Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ett annat vapen han har glömt är minigun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ja och granater, molotov cocktail och satchel charges kan väll också räknas till vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Minigun.(Har jag ens andvänt den när det inte varit uppdrag? ) Men som standardvapen tycker jag colten är skön.(m4a1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Alla vapen fick inte plats därför tog jag bara dom här vapnen. Redigerad 21 november, 2004 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Köper man m4 an så blir man ju ruinerad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Var exakt hittar man Heat Seeking Rocket Launcher och Minigun.. någon som kan visa på karta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ge mig en AK47, en armor och 6 stjärnor - jag överlever hela dagen. Jag <3 AK47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 yeah right... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Torre88 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hur får man två pistoler kan man få det? vilka pistoler i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Var exakt hittar man Heat Seeking Rocket Launcher och Minigun.. någon som kan visa på karta?? http://hem.bredband.net/708145/weapons.html Torre88:skjut mcyket med den pistol du vill ha dual med, när du når hitman level med den pistolen kan du börja ha dubbla.. (det sker automatiskt att han håller i två istället för en) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts