chiligr Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 asså de beror på......ska man ta nån från långt håll så ere jöö sniper,nära håll dual imigrams,snabba fordon etc.......heat seaking rocket....................osv null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Nej, den finns som vanligt vapen med. Den är mycket fetare än vanlig rocket launcher. Var får/hittar man den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 gillar den ljud dämpade nio millimeters pistolen! älskar at smyga o skjuta tyst..annars är ju dildon också ganska skoj som vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 vote: ljuddämpade pistolen Allså jag använder micro smg och m4a mest, beror ju helt på läget när man tar över territorium, då skjuter man ju med M4 eftersom m smg inte når så långt, men sen om fiendena är nära så är man ju helt kör pga laddningtiden me m4 (orka trycka tex L2+R2 när man ahr lite ammo kvar, orka kolla hur mycket ammo man har kvar) sen rolla åt sidan är också orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vote: M4... Fast AK:n är också grymt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vote: Desert Eagle! Den är överlägsen. M4 & SMG är två andra favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Föredrar dual Micro SMG jag, som man kan springa runt med snabbt och skjuta. M4 är bra, men då ska man helst ha nåt annat att byta med hela tiden D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Japp, fick det när jag tränade på ammu-nation, och avbröt tävlingen direkt. Oändligt med den är inte så dåligt Det kan inte vara så att du har köpt väldigt mycket ammo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vote: dildo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vote: dildo 2 var hittar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Kan väll inte bara vara jag som tycker den ser lite VÄL stor ut :/? Dildon asså Btw. Man får den på ett uppdrag senare, fast det går att hitta lite varstans för den delen oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Shotgun är lätt roligast men M4:an är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 asså det är ju fett mycke mer gangster OCH coolt i övrigt att bara köra på ak47:an...det gör iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 AK-47 4 life.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 SMG är det som gäller kan man springa snabbt med också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 TEC-9 kan man ju också springa snabbt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 VOTE:Silenced 9mm lätt bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Desert Eagle eller M4 för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 asså det är ju fett mycke mer gangster OCH coolt i övrigt att bara köra på ak47:an...det gör iaf jag Nåt som är gangsta är 9mm... allt annat är fjolligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vote: Null vote! Det bästa vapnet är ju inte med! ! ! Du har ju glömt flamethrower! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts