_Neo_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Japp,då var det dags att se vilket vapen ni gillar mest. AK-47 är mitt val. P.S Här ser ni hur vapnen ser ut. EDIT: Alla vapen fick inte plats i vote grejen så därför tog jag dom här. Neo Redigerad 21 november, 2004 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 vote : m4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 M4 är bäst sen spelar det ingen roll vad anra tycker den är bäst och inte bara för att jag tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 M4 Och ak Fan jag vill ha två M4or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 vote:m4 men båda har ju helt olika egenskaper... m4: träffsäker, snabb, kraftig. äger verkligen fotgängare ak47: icke träffsäker, kraftig, ganska snabb. har en tendens att träffa tanken så äger fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonzza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Beror ju på vad man ska ha ijhäl/skjuta sönder... Själv tycker jag m4:an biter på det mesta..har inte den fler kulor i magget än AK:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 vote: M4n såklart!!! Haha, nämen den e BÄST av alla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Heat seeking rocket launcher är ju inte med som mark vapen. Den finns ju bara på harriern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Heat seeking rocket launcher är ju inte med som mark vapen. Den finns ju bara på harriern. Nej, den finns som vanligt vapen med. Den är mycket fetare än vanlig rocket launcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Heat seeking rocket launcher är ju inte med som mark vapen. Den finns ju bara på harriern. Kolla på flygplatsen i San Fierro där finns värmesökande raketgevär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag har svårt att bestämma mellan M4 och AK47, men jag votade på AK47 för att jag har haft den längst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Desert eagle gillar jag. offtopic: När får man 2 Uzis..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonzza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) offtopic: När får man 2 Uzis..? när man har hitman"-skill i machine pistol Redigerad 15 november, 2004 av Gonzza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det har jag.. Är det bara att gå och köpa 2 uzis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonzza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 [offtopic] jepp det funkar med tec9 iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Går aldrig någonstans utan min m4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Samma här går aldrig utan M4, delvis eftersom jag aldrig förlorar den. Har alltid fullt med ammo i den. Eller det är som händerna, den försvinner aldrig och man förlorar aldrig ammo. Det syns inte ens några siffror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Samma här går aldrig utan M4, delvis eftersom jag aldrig förlorar den. Har alltid fullt med ammo i den. Eller det är som händerna, den försvinner aldrig och man förlorar aldrig ammo. Det syns inte ens några siffror w8ta lite här nu har du oändligt med skott?!?! Vote:Micro smg!! Förmodligen för att jag använder den mest..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 w8ta lite här nu har du oändligt med skott?!?! Japp, fick det när jag tränade på ammu-nation, och avbröt tävlingen direkt. Oändligt med den är inte så dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Nu leder M4! Neo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts