Eskapisten Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Att köpa på Ammu-Nation då? Och Uzin, finns den? Folk snackar ju om den, men är det den mach-10 liknande micro smg:n de menar då eller? Tacksam för konstruktiva svar asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 du kan köpa desert eagle i ammu-nation när du har kommit till flygplats uppdragen i LV och uzin alla snackar om måste vara micro smg..för jag har då algrig sett nåna andra än dom inne på ammu-nation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Du syftar då inte på flygfältet man köper och kör flygskolan på? Det är nämligen gjort då. Men då håller jag utkik efter flygplatsuppdrag då. Så Uzin är inte med i spelet alls alltså? Känns som om vapnena blivit lite färre sen VC, men jag kan missta mig. Har inte sprungit på ngåon Uzi jag heller nämligen, men hört snackas en massa om att den ska finnas. Men att köpa finns ju bara Tech-9 och Mach-10 eller Micro-Smg som den heter i spelet. En Uzi skulle ju suttit fint, eller en i varje hand, då SMG:n kräver tvåhandsfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) om du har kommit till zero´s uppdrag så kan du gå till höger om hans affär (om du kollar mot den) och sedan gå in i en gränd. bakom en liten mur finns en desert eagle samt en go-cart som du kan få senare i spelet. + så kan man ha 2 micro smg´s (tex: tec-9)... Redigerad 15 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts