LuNk4n Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Sand King (bilen) skall tydligen finnas med i spelet, enligt "Official Strategy Guide". Men jag har dock inte sett röken av den. Någon som kan hjälpa oss blinda personer att finna den? Det skulle uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hallå....jag kan nog hjälpa er blinda ögon ..... jag flippade lite på SA för ett tag sen.....och boom:nuke: så var jag vig en gigantisk parabol ute i öken i LV(du/ni kan hitta parabolen lättare om du/ni flyger) under parabolen kan ni hitta sand king....... så enkelt va det.....säg gärna till nä den är funnen P.S. parabolen är rätt så nära den övergivna flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Har inte hittat den vid parabolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) kan ni fixa en bild på den ? EDIT: hittade en http://www.gtawh.com/images/sa/vehicles/sandking.jpg Redigerad 15 november, 2004 av iamabbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hmm... den stora parabolen ligger vid "The Big Ear", men tyvärr hittar jag ingen Sand King. Kan det vara möjligt att du har gjort nått uppdrag, eller Odd Job, för att den skall spawnas där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Har åkt sandking, men har faktiskt ingen aning vart jag hämtade den. Kollade vid och runt parabolen men kunde ej finna någon sandking. Kan tillägga att alla storyuppdrag är avklarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hallå....jag kan nog hjälpa er blinda ögon ..... jag flippade lite på SA för ett tag sen.....och boom:nuke: så var jag vig en gigantisk parabol ute i öken i LV(du/ni kan hitta parabolen lättare om du/ni flyger) under parabolen kan ni hitta sand king....... så enkelt va det.....säg gärna till nä den är funnen P.S. parabolen är rätt så nära den övergivna flygplatsen Boom å krash å bang... men svårare än så är det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hmm... den stora parabolen ligger vid "The Big Ear", men tyvärr hittar jag ingen Sand King. Kan det vara möjligt att du har gjort nått uppdrag, eller Odd Job, för att den skall spawnas där? Men inte under..gå upp till den så står den där om du tar några var runt "the big ear" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 MAFFIG JÄVLA BIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Har ni sett vad den nu heter.... eh..? Jaa! Har ni sett en Hotknife den är ju helt omöjlig att hitta, eller så kanske det är en racing bil? annars kanske man måste klara alla (PRECIS ALLA) Jag har klarat hela storyn men har inte sett nån, Fast ajg såg en Phoenix på ett uppdrag... Plus att jag har sett en TURISMO och en sLamvaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Har ni sett vad den nu heter.... eh..? Jaa! Har ni sett en Hotknife den är ju helt omöjlig att hitta, eller så kanske det är en racing bil? annars kanske man måste klara alla (PRECIS ALLA) Jag har klarat hela storyn men har inte sett nån, Fast ajg såg en Phoenix på ett uppdrag... Plus att jag har sett en TURISMO och en sLamvaN Grattis.. klara alla guld på bilskolan så kommer du kunna köra hotknife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 sand king är under parabolen i big ear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 big ear ? ni menar vell " no fly soon " ? där bredvid finns det jhu en ruggigt stor parrabol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 big ear ? ni menar vell " no fly soon " ? där bredvid finns det jhu en ruggigt stor parrabol "Big Ear" heter den stora parabolen, där finns SandKing... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 okej.... men ligger inte den nära no fly soon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 *hämtar kartan, kollar.........* Jooo, Big Ear ligger ganska nära No fly zone Förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts