Wild_hawk Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 kan nån fixa en bild på en hunter här, för jag har alldrig sett den på bild bara hört om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 kan nån fixa en bild på en hunter här, för jag har alldrig sett den på bild bara hört om den! Men har du vart med om det där uppdraget på ( C ) när man ska sjuta från den stora båten på segel båtar? Dom som sjuter dig har kostymer och svarta glasögon.. Efter ett tag så kommer en Hunter och sjuter och släpper ner personer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Men har du vart med om det där uppdraget på ( C ) när man ska sjuta från den stora båten på segel båtar? Dom som sjuter dig har kostymer och svarta glasögon.. Efter ett tag så kommer en Hunter och sjuter och släpper ner personer... har alldrig varit på det uppdraget jag är på Death row just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 då måste du ha gjort det uppdraget det e innan andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 då måste du ha gjort det uppdraget det e innan andra ön Nej det är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 då måste du ha gjort det uppdraget det e innan andra ön Jag tror det kommer efter Death Row... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 har alldrig varit på det uppdraget jag är på Death row just nu! Nej det kommer två vanliga helikoptrar och släpper folk medan hunter bara kommer och skjuter med automatgeväret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 jag har hittat en bild kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 tack.. utmärkt <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Den är coolare när man kör den själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 hur får man en hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 hur får man en hunter? MEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN!!!!!!!!!!!! Det finns minst 20st topicar om det... Hitta 100hp så får du den eller klara uppdraget, Keep your friends close... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 MEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN!!!!!!!!!!!! Det finns minst 20st topicar om det... Hitta 100hp så får du den eller klara uppdraget, Keep your friends close... Jag har klarat Keep your friends close men vart är den ? Den är inte på millterbasen där har jag tittat,,,,,,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 men du måste längre bort bakom stängslet ffs!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Ta det lugnt bara fråga!!!!Den e alltså inte på den där helekopter plattan vid Fort Baxter? När jag flög med en Maverik över milleiterbasen så såg jag den inte:::::::::::::. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 BAkom stängslet...flyg bakom det och ha på dig polis kläderna som du får på polisstationen (nej jag tänker inte svara på vilken om du är amatör) MEN JAG VILL BARA FRÅGA EN GREJ?? Vilka här har stängt av trails på display-menyn på Vice city? den som inte gjort det och märkt den snyggare grafiken är en n000000b!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 vad är en n00b, jag har alltid undrat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 vad är en n00b, jag har alltid undrat det? HOppas att du skojar....men en n00b är en förkortning för "newbie" som betyder gröngölig ungefär men sen så använder man ine "bie" delen så det blir lixom noob.....menh många stavar noob med nollor istället för bokstäver så varsegod!!!!!' MEN JAG UPPREPAR: Vilka här har stängt av trails på display-menyn på Vice city? den som inte gjort det och märkt den snyggare grafiken är en n000000b!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jag gjorde det nu när du sa det, det blev någont snyggare du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Ja men va kul att jag kunde vara till hjälp!! men om du vill ha det ÄNNU snyggare så kan du köpa RGB-kabel .....det fixade jag..100 spänn! SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT...snyggt verkligen imponerande..............märkbar skillnad........follow my advice.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts