HOWHOW Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag kommer alltid sist på simningen men kommer igen på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 men det funkar inte för mig när jag går in i cirkeln på santa marina beach så står de The Cluckin Cock isn´t ready yet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 men det funkar inte för mig när jag går in i cirkeln på santa marina beach så står de The Cluckin Cock isn´t ready yet Så stod det för mig förr med, tror du måste komma längre. Men är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 nån sa ju att det bara är på lördagar eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 nån sa ju att det bara är på lördagar eller nåt sånt Så kan det också vara Men jag tror att inte ens att cirkeln finns där om det inte är lördag och söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) vars ser man vilka dagar det är??? och iaf så hittade jag en ny cirkel i San fierro där vars snuten droppar av en Wheetstone och red county hittade en till cirkel där det stog samma sak ´ vid nåt vatten var den Redigerad 15 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 du ser vilka dagar de e när du trycker på L1 (stats visas) då står de typ MON, TUE, WED, THU osv osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 du ser vilka dagar de e när du trycker på L1 (stats visas) då står de typ MON, TUE, WED, THU osv osv... aha är det det??? har trott att Thu var Thug och Mon var tyå att man hade dyra kläder och det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts