ThePoka Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Triathlon tävlingen är ju helt omöjlig att vinna...har full stamina och leder alltid stort vid cykel momentet men sedan vid löpningen i San Fierro så flyger alla om mig...är det någon som vunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag har vunnit alla gånger ...jag har kört totalt 3 gånger ..det gäller att cykla ganksa felfritt och gena när man löper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag har vunnit alla gånger ...jag har kört totalt 3 gånger ..det gäller att cykla ganksa felfritt och gena när man löper Ahh, det är ju klart...bara jag som är en sånn jäkla moralkärring så jag har inte genat på löpningen, hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 vann helt överlägset när jag körde det, låg etta från start till mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 För att vara så uthållig och vara så snabb som möjligt, ska man ha minst i både muscle och fat? Har fullt i Stamina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vart ligger denna tävling ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 när man sprang i vice city, iaf på dator kunde man trycka på springknappen en halv sekund och sedan upprepa det hela tiden utan att tappa nån kondition och springa i nästan full fart överallt.. vet inte om det är så i san andreas dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Det är inte så i San Andreas. Kan nån svara på min fråga? "För att vara så uthållig och vara så snabb som möjligt, ska man ha minst i både muscle och fat? Har fullt i Stamina. " Redigerad 15 november, 2004 av Zozza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag är ganska biffig, har muscle-mätaren fylld till 3/5. Jag torskar alltid mot slutet eftersom jag är så seg (tung). Finns det nåt effektivt sätt att gå ner i muskler, den går bara ner ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vart finner man starten för denna tävling ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag är ganska biffig, har muscle-mätaren fylld till 3/5. Jag torskar alltid mot slutet eftersom jag är så seg (tung). Finns det nåt effektivt sätt att gå ner i muskler, den går bara ner ibland? ät inget patrik: santa maria beach, ute vid fyren typ mellan två såna dära vakthus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Måste man kommit till nåt spec uppdrag för att göra trihatlonen? Är det nån spec tid man ska va där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vart finner man starten för denna tävling ? Starten finns vid fyren vid santa maria beach. Jag kom nästan etta en gång men c:a en meter från målet blev jag omsprungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag vann det första racet men jag fick banta ner gubben från fullt i muscle till så lite som det går för att vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag hittar inte starten? Ska man va där nån spec tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag hittar inte starten? Ska man va där nån spec tid? tror de bara hår på helger (i spelet) tryck på L1 så ser du dina stats, o längst ner står de typ wed, sun, tue alla andra dar... så på sat och sun kan du göra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Danke Shön... men e starten exakt vid fyren (eller bron) eller e den på stranden vid fyren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Danke Shön... men e starten exakt vid fyren (eller bron) eller e den på stranden vid fyren.. åk så långt uhm... få se nu...väster på stranden du kan, så ska du se en sån där röd cirkel typ (som man går in i för o göra uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ok tackar. ni som get svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Klarade de på första försöket, i simningen låg ja 1:a sen efter en stund 7:a, tog in de på slutet. Tog en cykel och cyklade ifrån alla, såg dom inte igen på hela tävlingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts