Spectre Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har problem med inbrotts-uppdragen. Jag har rätt bil, har några gängmedlämmar med mig och har köpt en motorcykelhjälm och stannar utanför typ alla hus som går men jag kan ändå inte göra något. Hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 okey.... för det första så ska du gå in i ''inbrottsbilen'' och trycka R3 för det andra så ska du inte ha gängmedlämmar med dig för det tredje så behöver du inte motercyckel-hjälm får att göra inbrott....du får en rånarluva när du går in i bilen! och för det fjärde så är det en gul triangel utanför huset som du kan göra inbrott i...... P.S. du måste vara stark för att kunna lyfta saker!!!! gå på gym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 asso man får fan bara 100 $ för en tv t ex Själv tkr ja hästar äger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Supergamer Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vilken bil gör man inbrott med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 den finns utanför Los santos gym ställ dig mot gymmet och snurra en 180 så ser du nåra blåa hus med stängsel runt gå in där så står de ten svart skåpbil där gå in på den tryck på R3 OBS: gå bara in i hus efter 23.00 då sover dom alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) kan nån visa med en karta vart den ligger precis, för att ja inte har hittat den. Redigerad 15 november, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 har du klarat uppdraget med ryder när man ska råna en vapen gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 har du klarat uppdraget med ryder när man ska råna en vapen gubbe är i LV , men den står inte där ändå, kan det vara ett fel på mitt SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hittar ingen karta över det men du vet Dära vars Gymmet i los santos är ??? och var Denise bor??? gå till denises hus stå framför det och vänd dig om så ser du Antagligen nåra blåa lägenheter sen tittar du lite lite åt höger så ser du så ser du vars den slutar??? gå dit bort till sista lägenheten och så går du mellan husen så ser du en svart vagn där (OBS: måste vara natt) gå in i den så kan du råna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hittar ingen karta över det men du vet Dära vars Gymmet i los santos är ??? och var Denise bor??? gå till denises hus stå framför det och vänd dig om så ser du Antagligen nåra blåa lägenheter sen tittar du lite lite åt höger så ser du så ser du vars den slutar??? gå dit bort till sista lägenheten och så går du mellan husen så ser du en svart vagn där (OBS: måste vara natt) gå in i den så kan du råna tack för hjälpet, ska gå och kolla om den finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Har en fråga ang. detta! Har provat på inbrott några gånger men alltid blivigt fett besviken. Jag kommer bara in i fattiga hus o får bara tag i typ nån stero o tv som tillsammans är värt typ 400$ Kan man inte göra inbrott som man VERKLIGEN tjänar kosing på?! Eller måsta man börja med skitgrejer o "jobba" sig up?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Har en fråga ang. detta! Har provat på inbrott några gånger men alltid blivigt fett besviken. Jag kommer bara in i fattiga hus o får bara tag i typ nån stero o tv som tillsammans är värt typ 400$ Kan man inte göra inbrott som man VERKLIGEN tjänar kosing på?! Eller måsta man börja med skitgrejer o "jobba" sig up?! För det första är tråden lite gammal men det skiter jag också i. För det andra så är det här med inbrott en grej som man gör ganska tidigt i spelet, och när man gör de första uppdragen blir man glad vid varje krona man får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 För det första är tråden lite gammal men det skiter jag också i. För det andra så är det här med inbrott en grej som man gör ganska tidigt i spelet, och när man gör de första uppdragen blir man glad vid varje krona man får För det första "får man inte skapa en ny tråd om det redan finns en om samma ämne" men samtidigt inte dra upp en gammal men det skiter du i och det är bra för det gör jag oxå. Och för det andra så är alltså svaret: Nej man kan inte tjäna en spänn förutom skit summor?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 För det första "får man inte skapa en ny tråd om det redan finns en om samma ämne" men samtidigt inte dra upp en gammal men det skiter du i och det är bra för det gör jag oxå. Och för det andra så är alltså svaret: Nej man kan inte tjäna en spänn förutom skit summor?! Offtopic: Varför får man inte dra upp en gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Offtopic: Varför får man inte dra upp en gammal tråd? Ingen aning!? När nån drar upp en gammal tråd påpekar ju folk det hela tiden: ööh, dra inte upp en gammal tråd!!! Jag kanske har fel!? Man kanske får göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Trodde du visste det. Verkar isf rätt så dumt att inte få dra upp en äldre tråd. Gör ju bara så att man blir tvungen att starta en ny likadan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Offtopic: Varför får man inte dra upp en gammal tråd? Jag sa aldrig att han inte fick det jag ville bara påpeka att den var lite gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag sa aldrig att han inte fick det jag ville bara påpeka att den var lite gammal Jag citerade det Vice24 sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Gta pimp: han menade inte dig! Det var i störsa allmänhet han undrade! Men sak samma. Folk gnäller hur man än gör. Redigerad 9 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag citerade det Vice24 sade. Jaha sorry, jag som trodde du gnällde på mig att bara för att jag påpekade att tråden var gammal. Men jag hade som vanligt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts