eliizar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har fastnat på uppdraget då du ska åka omkring med ett leksaks flygplan och skjuta sönder budbärare. Jag tar det helt lungt och ställer mig bakom dem och skjuter men då sträcker de bara ut handen ur fönstret och skjuter sönder mig, detta händer även om jag bara åker emot dem och skjuter. Hur ska jag göra för att klara uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceman Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag tycker också att det är ett väldigt svårt uppdrag men man ska helst inte stå på marken, utan istället göra en flygattack då är det mindre risk att de träffar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har fastnat på uppdraget då du ska åka omkring med ett leksaks flygplan och skjuta sönder budbärare. Jag tar det helt lungt och ställer mig bakom dem och skjuter men då sträcker de bara ut handen ur fönstret och skjuter sönder mig, detta händer även om jag bara åker emot dem och skjuter. Hur ska jag göra för att klara uppdraget? Man kan inte fastna på det uppdraget för att man behöver inte göra Zeros uppdrag, jag har fortfarrande inte gjort det du ligger på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hur många har du gjort då? På det andra uppdraget som finns att göra måste jag kunna simma bättre, är det bara simma omkring för att bli bättre eller måste jag gå i sim skola ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hans första uppdrag är skitsvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hur många har du gjort då? På det andra uppdraget som finns att göra måste jag kunna simma bättre, är det bara simma omkring för att bli bättre eller måste jag gå i sim skola ? Jag simmade omkring ute i havet under ungefär 10 speltimmar (10 minuter). Två gånger stod det "Lung capacity upgraded" och sedan kunde jag ta mig an Woozies uppdrag (som är ett ganska schysst sådant...) EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ok tack ska testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts