Partizan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Själv gillar jag att ge CJ gerillalooken altenativt Black Panther look, Svart basker, röd snusnäsduk för ansiktet, combat jacket och ett par olive khakis. Inget bling bling då förstås Annars är enbart kalsonger och någon form av hatt en annan favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 PIMP SUIT!!!!!!!!!!!!!!!! man skulle ha en hatt som sitter lite snett med en fjäder i också, då skulle det vara fullbordat, jag har bara inte hittat nån sån hatt än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 nu har jag original jeansen en grön tjocktröja och nån grön mössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 PIMP SUIT!!!!!!!!!!!!!!!! man skulle ha en hatt som sitter lite snett med en fjäder i också, då skulle det vara fullbordat, jag har bara inte hittat nån sån hatt än Ungefär som Snoop Dogg i filmen Starsky and Hutch, skönaste pimp looken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blackfield Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag brukar ha hitman utstyrsel eller bikerjacket och blåa jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 svarta eller röda byxor liknar adidias byxor och linne går det att ha örhängen?? ja har för mig att jag har sett en bild när han har det ska fixa den om jag ser den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Köp Tuxedon i didier sachs och black shoes och black boater. då ser du ut som en äkta pimp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Spectre: Hur långt ska man ha kommit i spelet för att Didier Sachs ska öppnas? Kom Precis till Las Venturas och Victim dök precis upp. Dröjer det länge än innan DS kommer finnas tillgängligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tabac Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Gimpsuit är min favvo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Spectre: Hur långt ska man ha kommit i spelet för att Didier Sachs ska öppnas? Kom Precis till Las Venturas och Victim dök precis upp. Dröjer det länge än innan DS kommer finnas tillgängligt? man måste ha klarat hela storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Kostymen som man kan köpa på VICTIM. Sedan solglasögon och en guldkedja. Redigerad 15 november, 2004 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ni som kollat på sanandreas officiela hemsida och kollat på filmen om Bincos i SF så vet ni exakt hur jag ser ut. För er som inte sett den: CJ huvud pryds av en grön bakvänd sjal som symboliserar OGF, han har sedan en svart linne och dogtags runt halsen. Han har camoflauge byxor av högsta kvalitet och sedan ett par biker kängor(var inte med i filmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Man ska vara helt grön och fullt i muskler och leka HULKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har sett en svart keps på diverse bilder, vars finns den att köpa? Själv klär jag mig i svarta skor, beiga khakis, blå hood (funderar på det vita linnet igen), solglasögon och Jheri Curl (ska nog snart fixa cornrows eller afro). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 typ orange linne som heter nästan og loc (nånting sånt) grön såndär typ "cowboy" sak för munnen (vet inte va de heter på svenska ) gröna skor och nå vita shorts (kommer inte ihåg va dom heter ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag har en ornage jacka med en vit t-shirt under och ett par svarta byxor och en svart keps på sne..... Allt från Victim i San fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har sett en svart keps på diverse bilder, vars finns den att köpa? Själv klär jag mig i svarta skor, beiga khakis, blå hood (funderar på det vita linnet igen), solglasögon och Jheri Curl (ska nog snart fixa cornrows eller afro). den svarta kepsen går o köpa inne på VICTIM... OT: Min CJ har en svart jacka från VICTIM, svarta byxor från VICTIM, svarta sneakers, svarta brillor och dogtags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 haha, min ser ut som en tattare me sina olivgröna brallor jeans jacka o en brun kepa me skärmen uppvikt hahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 min har Combat jacket och Urban camo pants och Gold cuban Gold watch en kepa som är på sned och blåa brillor och skorna Low-Flow sneakers tror jag dom hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Min har sportkläder från ProLaps T ex. Ett par röda skor (typ Puma) Saints linne Svarta träningsbyxor(Adidas) Och en flätad frilla ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts