pKz Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ... I cirka 5min börjar CJ zooma in på folk som rånar andra, slår polisen osv. Ganska tufft, Han kan även dra pistolen mot folk. Så står han och siktar på dom. Testa det någon gång, Men nu skall jag sova.. GN! sorry om någon redan skrivit om detta Ifall någon har gjort det lägger jag Äran i dina händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Kamerakillen zoomar... Jag satt och snackade med en kompis och märkte plötsligt att kameran zoomade in förbipasserande tjejers rumpor. Det är stilren humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Kamerakillen zoomar... Jag satt och snackade med en kompis och märkte plötsligt att kameran zoomade in förbipasserande tjejers rumpor. Det är stilren humor! Okay, Jag såg CJ titta på en tjej som sprang mot en polis och tog något. Sen sprang hon iväg jagad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Stod i någon av det många byararna i öknen. Plötsligt zoomar kameran in på en kille som kör MC, han kör rätt in i snut bilen och flyger av mcn och dör. Såg ganska sjukt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag satt också precis som dig ebeeto och snackade med en kompis när CJ stog utanför clucing bell i SF när han zoomar in på en korsning i en nerförsbacka där FETASTE kraschen inträffar, typ 4-5 bilar inblandade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Roligt när CJ börjar sjunga också efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts