Smokah Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ja håller på med uppdraget man ska förstöra byggjobbarnas hus, och sen ska man putta ner nån snubbe i nått hål för att sen hälla cement på han.. Hur häller man cement?! har testat allt... Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det kommer automatiskt. Om inte klicka runt på alla knappar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tack! ska testa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 hahaha ja vet vad som e felet.... ja puttade ner fel toalett.. han satt i en annan! nu öppnades bilskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hahaha! Misstag är mänskligt hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 när ni puttade ner han, använde ni den stora kulan av järn då eller? jag använde den där bulldozer liknande saken, ngn annan som var lika smart som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det är meningen att man ska använda bulldozern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonzza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Akta så att du inte råkar ramla ner i graven det gjorde jag och kom inte upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 det e mening att man ska använda kranen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Haha ni alla är så roliga! Jag använde den där cement bilen som man ska fylla med, jag använde den för att putta ner fegisän! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hmmmm inte så svårt mission eftersom det står exakt vad man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts