minigun Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 tvivlar på att du började blanda sprit när du va 12... Varför skulle han inte gjort det? Tror att det är många som gjort det före 12 års ålder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 är det bara jag eller är stellhell världens jobbigaste, dummaste, suraste, tråkigaste, elakaste och fulaste personen i universum!! fuck stellhell! Hmm... det är nog bara du. Överväger dessutom en varning p.g.a. påhopp. Eller nä, tror jag överlåter det åt de mer mäktiga moderatorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hmm... det är nog bara du. Överväger dessutom en varning p.g.a. påhopp. Eller nä, tror jag överlåter det åt de mer mäktiga moderatorerna. *en dum, obildad pojke kliver upp till den store Topp3 och harklar sig, oförskämt* Men Topp3, det var ju fler av de stora pojkarna som höll med P-C. *den lilla pojken upptäcker vad han gjort och springer snabbt iväg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 HAHAHHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 För att hålla mig till ämnen, i en visst gräns, så undrar jag om ölburkar mår bra av att stå ute nu? Jag har nämligen 7 ölburkar, men innehåll förstås, som står gömt bakom garaget och jag undrar ifall de mår bra av det, eller ska jag ta in dem. För, eftersom det snart blir minus, och det har varit det ett tag, så undrar jag iffal de kan "sprängas"? Jag har inte en anning hur länge jag måste ha dem där, för det kan ju bli ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 pallar inte testa, glömer mina slantar å slänger skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 För att hålla mig till ämnen, i en visst gräns, så undrar jag om ölburkar mår bra av att stå ute nu? Jag har nämligen 7 ölburkar, men innehåll förstås, som står gömt bakom garaget och jag undrar ifall de mår bra av det, eller ska jag ta in dem. För, eftersom det snart blir minus, och det har varit det ett tag, så undrar jag iffal de kan "sprängas"? Jag har inte en anning hur länge jag måste ha dem där, för det kan ju bli ett tag. Du kan låta dom ligga ute i Ca 5 dagar. Om det vore sommar dvs. Det värsta vore ju innehållet frös och blev förstört. Du bör ta in dom i garderoben eller något. speciellt nu när det blir snö på torsdag (Sörmland) Thedude: sluta du smickrar mig. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Thedude: sluta du smickrar mig. //Carolus Hmm, påminner mig om det där PM:et du skickade mig. "Hora" tror jag var titeln på det, och innehållet.. tja, detta forum är väl förvisso för alla över tretton, men... @Topic (Karatemorfar): Jag skulle inte lämna burkarna i den här kylan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hmm, påminner mig om det där PM:et du skickade mig. "Hora" tror jag var titeln på det, och innehållet.. tja, detta forum är väl förvisso för alla över tretton, men... @Topic (Karatemorfar): Jag skulle inte lämna burkarna i den här kylan. Publicera hela pm:et istället din tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Haha. Men jag antar att han skipar någon form av rättvisa iaf. Im scared!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Hmm, påminner mig om det där PM:et du skickade mig. "Hora" tror jag var titeln på det, och innehållet.. tja, detta forum är väl förvisso för alla över tretton, men... @Topic (Karatemorfar): Jag skulle inte lämna burkarna i den här kylan. Det var nog tur att jag tog in dem i morse. För det har varit -5 grader hela dagen idag. Och jag vet att burkar kan "sprängas" när det är kallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 hahaha jag håller med...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) är det bara jag eller är stellhell världens jobbigaste, dummaste, suraste, tråkigaste, elakaste och fulaste personen i universum!! fuck stellhell! Amagad.. Så trevligt att se att så många ser upp till mig..! Tar autograferna senare.. And all da motterfokkers.. Grats till era varningar..! *ädit* Fuck this.. Ni gillar inte mig, jag kanske inte gillar er.. Och jag kan ju inte låta 7000pers dra från ett forum så det är väl jag som får dra då.. Baba all mi frend out där! (:!!! Redigerad 17 november, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vilka har du varnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vilka jävla tjafs vafan killen ville ha hjälp.. Bra mods på detta forum som skriver lika mycket offtopic som en ny registrerad fjortis på moppenet... Snälla cirkus 2k4.. BTT: Sry kan inget om mjölk blandat i sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Okej... varför flippade alla på stellhell helt plötsligt. Han är nog den enda av modsen som inte klagat på mig.. Edit: och jag skriver saker folk brukar ogilla precis som ni gör nu. Jag undrar också varför alla flippar på stellhell en av de få som har socialkompetens på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Fel tråd!! Redigerad 24 november, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Denna topic ska bli ihågkommen som den som gjorde så att StellHell lämna oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts