Jump to content

alkohol+mjölk

mickemannen
 Share

Recommended Posts

är det bara jag eller är stellhell världens jobbigaste, dummaste, suraste, tråkigaste, elakaste och fulaste personen i universum!!

fuck stellhell! ;)

Hmm... det är nog bara du. ;)

Överväger dessutom en varning p.g.a. påhopp. Eller nä, tror jag överlåter det åt de mer mäktiga moderatorerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... det är nog bara du. ;)

Överväger dessutom en varning p.g.a. påhopp. Eller nä, tror jag överlåter det åt de mer mäktiga moderatorerna.

*en dum, obildad pojke kliver upp till den store Topp3 och harklar sig, oförskämt*

Men Topp3, det var ju fler av de stora pojkarna som höll med P-C. ;)

*den lilla pojken upptäcker vad han gjort och springer snabbt iväg*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att hålla mig till ämnen, i en visst gräns, så undrar jag om ölburkar mår bra av att stå ute nu? Jag har nämligen 7 ölburkar, men innehåll förstås, som står gömt bakom garaget och jag undrar ifall de mår bra av det, eller ska jag ta in dem. För, eftersom det snart blir minus, och det har varit det ett tag, så undrar jag iffal de kan "sprängas"?

Jag har inte en anning hur länge jag måste ha dem där, för det kan ju bli ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att hålla mig till ämnen, i en visst gräns, så undrar jag om ölburkar mår bra av att stå ute nu? Jag har nämligen 7 ölburkar, men innehåll förstås, som står gömt bakom garaget och jag undrar ifall de mår bra av det, eller ska jag ta in dem. För, eftersom det snart blir minus, och det har varit det ett tag, så undrar jag iffal de kan "sprängas"?

Jag har inte en anning hur länge jag måste ha dem där, för det kan ju bli ett tag.

Du kan låta dom ligga ute i Ca 5 dagar. Om det vore sommar dvs. Det värsta vore ju innehållet frös och blev förstört. Du bör ta in dom i garderoben eller något. speciellt nu när det blir snö på torsdag (Sörmland)

Thedude: sluta du smickrar mig.

//Carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, påminner mig om det där PM:et du skickade mig. "Hora" tror jag var titeln på det, och innehållet.. tja, detta forum är väl förvisso för alla över tretton, men...

@Topic (Karatemorfar): Jag skulle inte lämna burkarna i den här kylan. :shifty:

Det var nog tur att jag tog in dem i morse. För det har varit -5 grader hela dagen idag. Och jag vet att burkar kan "sprängas" när det är kallt ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det bara jag eller är stellhell världens jobbigaste, dummaste, suraste, tråkigaste, elakaste och fulaste personen i universum!!

fuck stellhell!  :angry:

Amagad..

Så trevligt att se att så många ser upp till mig..!

Tar autograferna senare..

And all da motterfokkers.. Grats till era varningar..! :lol:

*ädit*

Fuck this..

Ni gillar inte mig, jag kanske inte gillar er.. Och jag kan ju inte låta 7000pers dra från ett forum så det är väl jag som får dra då..

Baba all mi frend out där! (:!!!:)

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor