mickemannen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 om man blandar i vodka i mjölk, kan det bli surt då? mjölken blir ju dålig efter ett tag, men alkoholen dödar ju bakterier. blir mjölken dålig då jag har blandat baileys, mjölk vodka och pucko (vet, crazy blandning, men det e gott), det blev över en del, går det att spara eller måsta jag supa ner mig nu ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) blanda 50/50 med bailys och mjölk, eller dooleys/mjölk eller liknande... godare mjölk finns inte om det surnar vet jag inte... du får väl offra lite dricka och testa Redigerad 14 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 har redan blandat allt.. ligger i en petflaska i garderoben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 lägg det i frysen annars om du är orolig för att det ska surna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 om jag lägger det i frysen hittar mamma blandningen och bli inte glad (är 16 å bor hemma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 om jag lägger det i frysen hittar mamma blandningen och bli inte glad (är 16 å bor hemma) Blir hon så mycket gladare om du är bakfull dagen efter? Hitta annars på någon dålig bortförklaring om vad det är i flaskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 I en garderob kommer det förmodligen bli skit... Släng in det i kylen och säg att det är o'boy om någon frågar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Eller att det är din ondsinta kompis ebeetos häxa. Han kommer slå dig om du inte förvarar det åt han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 om man blandar i vodka i mjölk, kan det bli surt då? mjölken blir ju dålig efter ett tag, men alkoholen dödar ju bakterier. blir mjölken dålig då jag har blandat baileys, mjölk vodka och pucko (vet, crazy blandning, men det e gott), det blev över en del, går det att spara eller måsta jag supa ner mig nu ikväll? Hahaha, omg snälla.. Fjortis blandningar gjorde man när man var 12år ffs..! Sluta förstöra vår dyrbara alkohol! btw, när jag blandade baileys och vodka blev det bara klupar i skiten.. Fick mig att sluta blanda massa goda drycker till en oförtärlig sörja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 om jag lägger det i frysen hittar mamma blandningen och bli inte glad (är 16 å bor hemma) För din skull (och min egen skadeglädje) hoppas jag at hon gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Hahaha, omg snälla.. Fjortis blandningar gjorde man när man var 12år ffs..! Sluta förstöra vår dyrbara alkohol! btw, när jag blandade baileys och vodka blev det bara klupar i skiten.. Fick mig att sluta blanda massa goda drycker till en oförtärlig sörja. tvivlar på att du började blanda sprit när du va 12... och tycker han det är gott får väl han blanda som han vill Redigerad 15 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 yay! modfight! modfight! modfight! Har inte sett någon mod som tjafsar med en annan under hela min tid (inte så länge iofs) hä på forumet. Det brukar vara reggademigigår vs stammisar/mods... men, tjafsa var lite överdrivet ord. och hela inlägget var dessutom onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hahaha, omg snälla.. Fjortis blandningar gjorde man när man var 12år ffs..! Sluta förstöra vår dyrbara alkohol! btw, när jag blandade baileys och vodka blev det bara klupar i skiten.. Fick mig att sluta blanda massa goda drycker till en oförtärlig sörja. är det bara jag eller är stellhell världens jobbigaste, dummaste, suraste, tråkigaste, elakaste och fulaste personen i universum!! fuck stellhell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Tack P-C nu slapp jag säga det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 You wanted an 'amen'? Here you go... AMEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Du kan alltid gömma det ute, där är det kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Tack P-C nu slapp jag säga det själv. jag skrev det inte själv .. jag skrev genom 99% av folket på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag skrev det inte själv .. jag skrev genom 99% av folket på gtasajten Haha. Men jag antar att han skipar någon form av rättvisa iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Okej... varför flippade alla på stellhell helt plötsligt. Han är nog den enda av modsen som inte klagat på mig.. Edit: och jag skriver saker folk brukar ogilla precis som ni gör nu. Redigerad 15 november, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 och jag skriver saker folk brukar ogilla precis som ni gör nu. Det är för att du typ har samma värderingar som en nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts