Jump to content

GTA San Andreas OVÄRKLIGT


SonsA
 Share

Recommended Posts

Har ni svårt att fatta? detta är vad jag tycker, och jag frågar inte efter eran åsikt. om ni håller med mig då får ni göra de, håller ni inte med mig då behöver ni inte de.. Förstår ni nu ??... "2.träna(oxå jävligt jobbigt, gör d typ 5 gånger så har du fullt och kommer aldrig förlora det om du äter)." jo jo men tycker du att det är roligt att gå till gymmet och träna? (i spelet).. vad händer om man inte är stark.. orkar han inte lyfta vapnet eller? jaja jag tycker att det är onödigt att man måste träna somsagt enbart segt

Ärligt, jag gillar dig, det här noll tolerans mot folk, keep it up. Säg mig, vad gör du när du inte springer omkring med fingrarna i öronen och skricker "LALALALALAAAALALALALALALAAAALALA!!!"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan gå och suga kuk din lilla hor unge, tror du jag bryr mig om jag blir avstängd här ifrån. du ska ha tur om jag inte göra något mot dig som är värre än att bli avstängd.. Så gå och tryck upp en mango i arslet din jävla bög jävel, you are an fucking ass licking fag, who says to 10 year old boys, i'l give you "100kr" if you let me touch your penis... så dra åt helvete med dig jävla nolife computer geek.. innan jag gör något mycket värre mot dig !

AAAAAAA shit, du är fan mannen över alla, intelligensen bara spruder ur dina öron. O fy fan, jag klarar inte av det här, bär hem mig

Edit: jag frågade iofs inte HUR men ändå

Redigerad av CappachinoTheGreat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså... Varför svarar ni den här personen?

På ett vettigt forum skulle den här tråden blivit 100% ignorerad...

Så därför tycker jag alla håller käften och slutar ge den här lilla 12-åringen uppmärksamhet, så han tröttnar, och kan gå och leka med sina kompisar istället för att sitta hemma vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...