Zozza Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Var kan man hitta en bazooka? Har klarat hela story mode. Kan man råna affärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 nej man kan inte råna affärer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 fanns ju på en trailer eller nåt där man såg hur han typ skjöt en kassatant å stack å öppna kassaapparaten å tog pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ett av Rockstars fula PR trick i guess.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 men varför skulle de inte ta med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Fråga inte mig.. det skulle ju underlättat mycket i början när man alltid hade lite "cash". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det gick ju i VC, så man tycker det borde gå. Offtopic Jag tycker även att det borde gå och klättra på stegar. Liten simpel sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 http://hem.bredband.net/708145/weapons.html tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Bazokan finns i de huset där man gjorde monster truck uppdragen..typ torrenos hus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Det gick ju i VC, så man tycker det borde gå. Offtopic Jag tycker även att det borde gå och klättra på stegar. Liten simpel sak. Jag trode att det gick å klättra i stegar, sen när jag prövade så funkade de inte. Jag menar, vad är det för vitts att ha stegar om man inte kan klättra dem ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts