Wild_hawk Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 jag har hört att det finns en html kod som man kan använda på hemsidor, denna kod gör så att man får en chat på sin sida. vet nån vad html koden är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag tror inte man kan fixa en chat med html-kod. Jag kan lite html och man kan inte skapa så avancerade saker som en chat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag tror inte man kan fixa en chat med html-kod. Jag kan lite html och man kan inte skapa så avancerade saker som en chat. det ska finnas jag vet det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Man kan designa en chat med HTML men för att den ska fungera krävs ett script som hanterar meddelanden och användare. Man kan t.e.x använda ASP eller CGI, jag kan inget av dem men det finns färdiga script att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Man kan designa en chat med HTML men för att den ska fungera krävs ett script som hanterar meddelanden och användare. Man kan t.e.x använda ASP eller CGI, jag kan inget av dem men det finns färdiga script att ladda ner. var finns dom att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 var finns dom att ladda ner? Sök på altavista, men ditt webbkonto måste ha stöd för ASP. Det enklaste är att skaffa en gratis chat som man kan börja använda direkt och inte behöver ladda ner och installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Man kan designa en chat med HTML men för att den ska fungera krävs ett script som hanterar meddelanden och användare. Man kan t.e.x använda ASP eller CGI, jag kan inget av dem men det finns färdiga script att ladda ner. Självklart! Designen kan man göra i html, men det är ju inte det som är själva chaten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts