smoke_5 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vid uppdraget där man ska skjuta ner helikoptrar för att rädda en annan åt Toreno vid berget typ vid Area69 hittade jag en "skinande sak" som inte gick att ta upp. Jag undrar nu om det möjligtvis kan vara så att fler sett detta, jag har undrat ett tag över vad det var. Har bara sett det en gång och det var då under uppdraget, åkte tillbaka sen, men det fanns inte kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vaaa?. förklara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 menar du detta? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21178 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Alltså, det var som en grej, liten, typ som en granat, och så var det gult sken runt om. Jag har aldrig sett de där grejerna man ska fota innan så det är möjligt att det var det, men i sånt fall borde det väl varit kvar efteråt? Det var nattetid iaf. Det var i samband med det jag först hittade fallskärmen, så jag trodde att det var nåt som hade med det att göra typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 infraröda glasögon är det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Mm, eller tårgas eller något som du redan hade en slot i. Hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Då borde det ju funnits kvar där kan man tycka, och det var "oupptagbart". Men det är ju möjligt att det var en sån där "fotogrej" som bara finns nån gång per dygn där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det är den där gasen som CJ lyser upp så helikoptern ser vart han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jaha ok, då förklarar det ju saken. Är du säker, jag menar har du sett samma sak? Det såg inte ut som rök, men å andra sidan, vad skulle det annars vara..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts