Diezl Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Läste runt på omröstningen "övernaturligt" och då så verkade som att flera kopplade sina chanser att se övernaturliga föremål/fenomen genom att ha högre luck (fler horseshoes). Är detta sant? (Bra att veta innan man ger sig av på en "seriös" jakt). Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 LOL..Jag har redan utrustat mig för min jakt. Desert Eagle , Rifle , AK-47 , Motorsåg (för duel med Leatherface!) och body armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 LOL..Jag har redan utrustat mig för min jakt. Desert Eagle , Rifle , AK-47 , Motorsåg (för duel med Leatherface!) och body armor. Jaha... Inte för att vara elak men och...? Visst är det bra att man har vapen, men det är ju inget svar på frågan Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 har inte alla horse shoes men ska skaffa (Har guide) sen om det kommer nån jävla leather face så kommer han att springa när jag snurrar up vulcan mini-gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Luck hjälper väl bara till när man gamblar? tror inte på luck med övernaturliga saker men skulle inte förvåna mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 har inte alla horse shoes men ska skaffa (Har guide) sen om det kommer nån jävla leather face så kommer han att springa när jag snurrar up vulcan mini-gun Kan man köpa den någonstans och isåfall när eller måste man hitta den och isåfall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) *SPOILER* måste hittas finns i torenos stuga efter alla hans missions Redigerad 14 november, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det ska jag verkligen testa, men det får vänta tills imorron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts