R2D2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 När jag var liten, kanske 4-7 år (jag är 13 nu), var jag hos min pappas kompis. Hans son spelade ett spel där man skulle ta bilar, och snacka i telefon, och sånt. När GTA släpptes gratis trodde jag att det var det spelet, men det är snyggare ( ) än det som jag såg. Om man säger att GTA 1:s grafik är "vanlig" så är detta spelets grafik cellshadad. Vilket spel pratar jag om? Det verkade kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hmmm, känner igen det, jag har också spelat något liknande fast det var inte GTA1, dock vet jag inte vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Carmaggedon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Var hittar man screensshots det det spelet? LAGLIG gratis download skulle vara fint också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hittade det. Det verkade inte ha den klassiska GTA-vinkeln, det var snyggare. Finns det flera med samma namn, eller är detta inte rätt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts