Smokah Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vad ska jag göra?! Ja vill klara spelet utan fusk och än så länge har jag inte fuskat nångång, för att ja vill tjäna ihop pengarna själv. För fem minuter sen hade jag 21.000$ och då bestämde ja mig för att spela på hästar och hoppas på att vinna, Och det gjorde jag. Jag vann 200.000$ och nu vet ja inte om ja ska loada om så jag bara har 21.000$ lr spela vidare med 200.000$. Det känns som att jag fuskat och nu kan jag ju köpa massa hus och sånt, Vad ska jag göra? köra vidare eller loada om.. :'( Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Köra vidare, om det finns i spele, äre inge fusk ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Köra vidare, om det finns i spele, äre inge fusk ju. håller me, men de är ju ditt val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Skulle du begå självmord om du vann 1 miljon på Bingolotto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Mm det är sant. Men den där känslan att behöva sparka ner en oskyldig cyklist bara för att ha råd med en burgare är så skön .. Nu behöver jag inte göra något på ett bra tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Okej om jag säger så här då, Jag läste på någon sida för nån vecka sen att man har mycket större chans att vinna om man satsat på hästen längst ner. Och det va det ja gjorde... det kanske är därför det känns som att jag har fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Skulle du begå självmord om du vann 1 miljon på Bingolotto? w0rd. Samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Grejen är (som jag ser det) att du tog en risk. Du kunde lika gärna förlorat massa pengar, men du vann. Du var medveten om risken, och tog den. Och du fick din belöning. Alltså har du förtjänat pengarna. Fortsätt spela, en tjänad slant är... just en tjänad slant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men det är en stor skillnad på spel och verklighet... Skulle du åka runt runt och skjuta folk om du fick en pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Nej, men jag skulle inte bli arg ifall jag vann massa pengar heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Nej ja tog ju ingen risk... jag hade precis sparat så skulle jag ner till staden för att köpa lite vapen så såg jag "stället" och då tänkte jag att ja skulle testa på skoj, för om ja hade förlorat så hade jag bara loadat om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag förstår vad du menar... Har också tänkt så men jag kom fram till hur man kan betta utan att känna att det är fusk: Fusk = Om du utnyttjar systemet, typ sparar åker dit satsar allt du har och gör om detta ända tills du vinner. Inte Fusk = Om du fortsätter spela efter att du förlorat pengar... Och då kan du ändå ha tur och vinna massor om du satsar allt. MEN det är riskabelt Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Okej tack alla, Ja har bestämmt mig. Jag ska göra en ny sparning med min 200.000$ och se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Bra val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Efter 40 min eller något gick jag ifrån med 2mille extra.. bara att satsa 20k i taget på hästen med minst chans att vinna.. Redigerad 14 november, 2004 av Zozza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Meh shit du van 200.000 å du fuska ju inget fusk så du borde vara glad att du har råd med vapen m.m det blir lättare när man har lite cash! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts