Arman Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 nja... klarar inte av att se så orealistiska filmer, det är inte min grej... Det är fantasy, det ska vara orealistiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Braindead, Braindead, Braindead, Braindead, Braindead! krossar alla! sagan om ringen, bästa av alla SOR! blir bara mer dåligt för varje gång och så blir allt bara en stor specialeffekt vote: braindead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det är fantasy, det ska vara orealistiskt... Jag tror inte att det spelar honom någon roll om det är meningen att filmen ska vara orealistisk, eftersom att orealistiska filmer tydligen inte är hans grej. Själv har jag inget emot orealistiska filmer, tex fantasy, men lite realism ibland skadar inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hehe måste nog också säga bad taste... har bara sett halva första sagan om ringen filmen, sen somnade jag Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Sagan om Ringen 3, även Bad Taste e en favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Sagan om de två tornen, så jäkla mäktigt när armén kommer på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Sagan om de två tornen, så jäkla mäktigt när armén kommer på slutet. Mjo tvåan var ju den bästa i trilogin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts