Tommy_Fido Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 VOTE: Braindead härlig film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Har bara sett Braindead och Sagan om det första tornet, så det får väl bli Braindead, trots att den inte är särskilt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Sagan om Konungens återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har sett alla förutom Forgotten Silver, är den bra? Sämst blan alternativen är dock besvikelsen Meet The Feebles... Den var bara halvdan... Vote: Braindead Men Bad Taste kommer inte långt efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Meet the feebles är ju hur skön som hällst! Mupparna alá onkel kånkel style! Det är fan äkta humor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tycker att alla Lord Of The Ring är lika bra.. Tyvärr har jag aldrig sett Bad Taste eller Braindead, får väll ta och se dom. Vote: Lord Of The Ring: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Sagan om Konungens Återkomst och Sagan om Ringens Brödraskap är nog delad etta bland hans filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Får spasmer av alla Arman-wannabes som är övertydliga med den där nedrans kursiva texten. Vote: Säg det, inte intresserad av någon av filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Arman-wannabes låtar gulligt... Man måste skriva med stil, du vet... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Bad taste, helt klart. Min kära morfar visade detta filmiska mästerverk för mig när jag var 5 år... Kanske därför jag är som jag är idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vad handlar braindead om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 A poisonous "rat monkey" is taken from a desert island to a zoo in New Zealand. Lionel takes his girlfriend Paquita there. His pain-in-the-ass mother follows him, probably suffering from some kind of reverse Oedipus complex. She is bitten by the monkey and gradually turns into a zombie. Then she goes around hunting people, and everybody she bites also turn into zombies. Lionel has bigger and bigger problems fighting the zombies and hiding them from Paquita and the rest of the world. Finally, Lionel and Paquita get into a fight with hundreds of zombies during a party at Lionel's home... - IMDb.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Bad taste, helt klart. Min kära morfar visade detta filmiska mästerverk för mig när jag var 5 år... Kanske därför jag är som jag är idag... hehe måste nog också säga bad taste... har bara sett halva första sagan om ringen filmen, sen somnade jag Redigerad 14 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 hehe måste nog också säga bad taste... har bara sett halva första sagan om ringen filmen, sne somnade jag Då har du missat mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Då har du missat mycket... nja... klarar inte av att se så orealistiska filmer, det är inte min grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 nja... klarar inte av att se så orealistiska filmer, det är inte min grej... Är Bad Taste så värst realistisk da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Är Bad Taste så värst realistisk da? hehe, you got me det är ju en komedi iaf... kanske det inte är, men jag skarattar som fan... vi säger då här då... seriösa orealisktiska filmer klarar jag inte av... (okej då.. det finns undantag, star wars funkar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 hehe, you got me det är ju en komedi iaf... kanske det inte är, men jag skarattar som fan... vi säger då här då... seriösa orealisktiska filmer klarar jag inte av... (okej då.. det finns undantag, star wars funkar) Den klassas som splatter... och är underbart rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Bad taste, helt klart. Min kära morfar visade detta filmiska mästerverk för mig när jag var 5 år... Kanske därför jag är som jag är idag... Stackars jävel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 har bara sett halva första sagan om ringen filmen, sen somnade jag Jag kan bara säga amen! Precis sådär har min "Sagan Om Ringen"-upplevelse varit också... Men jag har faktiskt tänkt ta tjuren vid hornen någon dag och marathon-kolla igenom alla tre filmerna på en dag. EB PS. Ja, skribb... Min morfar påminner allt för mycket om Titus farsa i TV-serien med samma namn... Horror! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts