Ppatrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har läst på hints, walkthorughs att man ska göra 4 deliveries för att på hippie shoper som asset, 4 deliveries av vad? finns ingen uppdrags "aura" vid hippie shopper så vad ska man göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ??? Jag vet inte vad du snackar om så jag kan inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har läst på hints, walkthorughs att man ska göra 4 deliveries för att på hippie shoper som asset, 4 deliveries av vad? finns ingen uppdrags "aura" vid hippie shopper så vad ska man göra ? Det bör finns en cykel/moppe utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det finns en Freeway (Motorcykel) utanför affären vid ingången. Ta den och leverera paket till olika hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ok ska testa det. Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts