Ppatrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Innan man varvat spelet och min definering av varvat är: " kört tills man får en slut film och credits rullar upp". Så innan man varvat finns det massa röda hus på kartan där det står att dessa kan man inte köpa och det e ju ganska många men nu när jag har varvat det så är allt borta borde man inte kunna köpa dom nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Innan man varvat spelet och min definering av varvat är: " kört tills man får en slut film och credits rullar upp". Så innan man varvat finns det massa röda hus på kartan där det står att dessa kan man inte köpa och det e ju ganska många men nu när jag har varvat det så är allt borta borde man inte kunna köpa dom nu ? Okej, vafan menar du med "varvat"? Jag är inte helt säker på att jag svarar på din fråga eftersom att du skriver konstigt men men: Röda hus = icke köpbara hus Gröna hus = köpbara hus Konstigt va! Man kan inte köpa alla hus direkt. Om du bara har tålamod så kommer husen vara köpbara efter att du klarat ett par uppdrag och då kommer det finnas massor av små gröna pluppar (hus) på din karta om du pausar och tar upp kartan. Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 varvat?! klarat storyn låter väl 100x bättre och änklare att skriva de istället för att förklara va du menar me varvat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 a jo det e sant men iaf alltså efer man klarat storyn o alla röda försvan så ersattes inte dom med gröna utan det e bara tomt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts