mulla Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Alltså jag hatar transfender finns det ingen annan? har klarat hela san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 joo, det finns ju Arc Wheels Angel eller vad den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 joo, det finns ju Arc Wheels Angel eller vad den heter... vart ligger den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 när ni klarat bilskolan (i SF) får ni ett samtal av Cesar (tror ja) då säger han att man kan köpa Wangs cars, så gör man de... Sen s börjar man sno bilar, när man snott första kan man styla den i Weel Arch Angels, men bara bilarna inne på Wangs går att styla i WAA... Förutom lowridern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 kolla på kartan som ni fick med i spelet så fins det 2 skiftnycklar å det e den som inte ligger där transfender ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 men kan nån skicka en karta över det snälla, där man gör uppdrag med Cesar bredvid köpte jag Wang Cars och sen stog det att jag kunde styla där men det står transfender uppe lite på backen till vänster där wangcars ligger. och är det nån bugg eller för det ska stå wheels angels? eller ligger den nån annan ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) ligger längre in i san fierro Redigerad 14 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kolla in-game-kartan efter en röd-svart skiftnyckelikon i västra San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 måste man ha alla guld för att få samtalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Alltså jag hatar transfender finns det ingen annan? har klarat hela san andreas fall han har klarat san andreas borde inte han veta var WAA ligger då (bara tänkte han kanske skojar) Redigerad 20 november, 2004 av deamon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag brukar köra rakt över byggarbetsplatsen och sedan typ bara fortsätta så kommer man till Wheel Arc Angels (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts