makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 gameradar har gett ut hittelön till den som blir först till att filma Big foot, leatherface eller andra tror att det är Piggsy. Summan är £50 =650 kr Själv kan jag inte göra det. :'( Kan inte filma från mitt PS2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Haha, det här ska bli spännande att se om nån lyckas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det står att man kan sätta in sin scart-kontack i sin video och spela in och skicka kasseten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det står att man kan sätta in sin scart-kontack i sin video och spela in och skicka kasseten... Vad stod det? fast jag läste bara igenom snabbt. tänker endast på mat just nu( morsan står och gör ugnstektfalukorv ). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vad stod det? fast jag läste bara igenom snabbt. tänker endast på mat just nu( morsan står och gör ugnstektfalukorv ). They want your proof. Capture the mysterious woodland fiend (be it man or beast) on VHS tape (plug your PS2 into your video's SCART socket and hit record) and, if you deliver the first confirmed evidence of the Beast of The Panopticon, they'll send you fifty of the queen's. Där står det....läs.. /Skeesy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vad stod det? fast jag läste bara igenom snabbt. tänker endast på mat just nu( morsan står och gör ugnstektfalukorv ). ahahahhhaha.... kan man inte ta ett kort med digitalkameran?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men snäääääälla... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts