chiligr Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 asså för nåra dar sen flög ja en leviathan eller va den nu heter. körde multi me min polare......... vi flög över vattnet o min polare ropar c'ya.........o hoppar ner. ja kände mig tvungen o följa efter men för att höja nöjesfaktorn flög ja skithögt upp........när ja tyckte att ja hade kommit tillräckligt högt så klev ja ur.......ja landar i vattnet. Men inte vart som helst i vattnet........ja landar nämligen på botten......det kom ingen syremätare o ja kunde inte komma upp till ytan.......kan de va en hemlighet eller ttror ni bara de e en fet bug? ja tror de e en hemlighet men ja e inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jag skulle satsa på bug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Då börjar vi sjunga bugg i mitt spel bugg i mitt spel bugg i mitt spel bugg i mitt j***a s**t PS2!!! F*n i h*****es j***a mögg!!! Nu gör vi upplopp nu gör vi upplopp i lokala spelbutiken. Melodi är valfri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tycker inte ni att R* kom med en riktigt kul hemlighet, hemligheten var så att man kunde gå på botten. Riktigt roliga dom där R*. Att dom gömmer buggar sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Då börjar vi sjunga bugg i mitt spel bugg i mitt spel bugg i mitt spel bugg i mitt j***a s**t PS2!!! F*n i h*****es j***a mögg!!! Nu gör vi upplopp nu gör vi upplopp i lokala spelbutiken. Melodi är valfri. haha stor risk att de va en bugg.....kan ingen av er testa så får fi se om de händer för er.......R* är jö bra på hemligheter jö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) asså för nåra dar sen flög ja en leviathan eller va den nu heter. körde multi me min polare......... vi flög över vattnet o min polare ropar c'ya.........o hoppar ner. ja kände mig tvungen o följa efter men för att höja nöjesfaktorn flög ja skithögt upp........när ja tyckte att ja hade kommit tillräckligt högt så klev ja ur.......ja landar i vattnet. Men inte vart som helst i vattnet........ja landar nämligen på botten......det kom ingen syremätare o ja kunde inte komma upp till ytan.......kan de va en hemlighet eller ttror ni bara de e en fet bug? ja tror de e en hemlighet men ja e inte säker. hahaha , samma hände mig och en kompis på 2 player. tänkte spela in på datan men då var jag tvungen att stänga av mitt ps 2 tror att det var en bugg Redigerad 14 november, 2004 av jojon_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tycker inte ni att R* kom med en riktigt kul hemlighet, hemligheten var så att man kunde gå på botten. Riktigt roliga dom där R*. Att dom gömmer buggar sådär. mm de tycker ja me...............men asså läs o förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 haha stor risk att de va en bugg.....kan ingen av er testa så får fi se om de händer för er.......R* är jö bra på hemligheter jö hemligheter ja och dublelayer skivor är bra på att slakta spel. Mitt SA haka upp sig när ett plan krascha så det dimper ner plan hela tiden över allt för mig. Kan knappt vara utomhus på det. Tur nog är det endast på min fusk sparfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 mm de tycker ja me...............men asså läs o förstå Vad menar du med läs o förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Vad menar du med läs o förstå? jaa du, läs o förstå edit: ja mena inget ja bara flummar lite.....blir så när ja e me jacke Redigerad 14 november, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hemligheter ja och dublelayer skivor är bra på att slakta spel. Mitt SA haka upp sig när ett plan krascha så det dimper ner plan hela tiden över allt för mig. Kan knappt vara utomhus på det. Tur nog är det endast på min fusk sparfil. Tänk om det är så att om man fuskar mkt så är det större risk att man dör på sånna sätt, typ som fler flygplan krashar på en om man fuskar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts