Dozer Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vart är bilen hotknife??? jag har ingen bild på den men den finns på. www.gtawh.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G_T_A Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Du får den när du fått allt guld på bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Allt guld , den e cool som fan :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 åh fan!! de e la svårt att få guld i allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur gjorde ni för att klara "burning lap" i driving school?? Har bara två silver kvar sen har jag hotknife... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Ja, de tog ju ett tag (för mig). Men jag tycker att det var värt besväret, och det går om man är tålmodig, det svåraste var burn and lap, man ska klara de på 35sek. Det var lätt jobbigast. Skeesy: Jag gjorde så att i kurvorna åkte jag så nära dom inre konerna som jag kan komma, och börjar gasa efter 2/3 av kurvan, då klara jag det precis på sekunden, 37.67sek. Redigerad 14 november, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ja, de tog ju ett tag (för mig). Men jag tycker att det var värt besväret, och det går om man är tålmodig, det svåraste var burn and lap, man ska klara de på 35sek. Det var lätt jobbigast. Skeesy: Jag gjorde så att i kurvorna åkte jag så nära dom inre konerna som jag kan komma, och börjar gasa efter 2/3 av kurvan, då klara jag det precis på sekunden, 37.67sek. Tackar får testa det någon gng framöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tackar får testa det någon gng framöver... Gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Går inte denna bil att finna någonstans utan att man behöver klara alla guld på bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur klarar man det där på bilskolan när man ska göra en alley-loop? Jättesvårt ju ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Bilskolan är lätt den svåraste skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G_T_A Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Var bilskolan svårast för dig? kan du berätta vad det är meningen att man ska göra på flygskolan "Detroy Targets". Är det speciell tid eller träffa första skottet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Först ska du flyga fram en bit, där står 3 lastbilar, spräng dom. Efter det ska du förstöra ytterligare 2 bilar men de här bilarna rör på sig. Sen ska du landa helin, efter det är du klar. . Den var nog den roligaste övningen bland alla skolorna. Redigerad 14 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G_T_A Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag gjorde precis som du sa fasst jag fick 95% jag gjorde om det nee samma sak ska jag träffa dom på första skottet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ne, jag tror inte att det är det. Själv så böjde jag helin 45 grader mot bilarna ock pepprade non-stop med missiler och kulsprutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 samma jag det e bara o mata på, det dom bedömer är att du ska inte flyga in i nått (skador) sen tid)hur snabbt du gör från början till slut) och position (hur du landar i fältet) för att få guld (100 %) ska du göra det på nån tid kommer inte ihåg inte nån skada o perfekt landning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jag hadde svårt hur man gjorde först i det men sen när jag kom på det så kalrade jag det 100% ba första gången jag lyckades ffart det 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Om man får allt i guld på motor cykel skolan så får du en cp grym motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 du behöver inte besvära med att klara mc skolan den fet grymma nrg 500 finns ändå på easter basin i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men det kan ju vara lite jobbigt att få tag på den om man är i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts