WiboO Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Catalina fortsätter ju och ringa efter hon har stuckit till LC, bland annat en gång när hon har sex eller tillfredsställer sig själv, osv! Vet ni om man kommer få tillbaka henne eller kommer hon sluta ringa eller fortsätter hon hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har klarat storyn och så vitt jag vet ringer hon bara men kommer inte tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har klarat storyn och så vitt jag vet ringer hon bara men kommer inte tillbaka. men jag menar mer efter typ 100% osv! för innan mitt sa raderades hade jag klarat storyn och höll på med extra uppdrag och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts