farligmp4 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Ni som inte har kommit till detta uppdrag LÄS EJ! *SPOILER* Uppdrag: VERTICAL BIRD Vad man ska göra: Själa ett stridsflygplan Behöver hjälp, jag fattar inte hur jag ska göra. Jag har kommit in i Militärbåten och ska upp förbi massor av vakter. (Är bara i första rummet med lådor där man kommer in i aktern på båten). Kan jag skjuta alla jag ser eller får jag massor av poliser då? Ska jag bara ta mig från botten och uppåt? Redigerad 14 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det är bara att skjuta allt du ser och sen hoppa in i planet (lätt o hitta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur fan flyger man fortare frammåt? Går ju ultra långsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur fan flyger man fortare frammåt? Går ju ultra långsamt? Typ man läser instruktionerna man får i övre vänstra hörnan på hur man flyger planet. I ditt fall ska du dra högra spaken frammåt några sekunder och fäll in landningsstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Först lyfter du som vanligt sen trycker du uppåt på högra analoga spaken och gasar samtidigt.Och när du kommit upp i hastighet är det bara o släppa högra spaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Vilket plan ska man ha? Det är ju FAN omöjligt och styra dom rakt eller sådär bra, så att dom kommer upp i luften, när man väl är där så blir jag bara nedskjuten. JÄVLA SKITPLAN! Jag har hållt på med Virtical Bird sen kl 16:00 Hur i HELVETE ska jag göra för att ens komma upp i luften på ett bra sätt? Jävla skituppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Vilket plan ska man ha? Det är ju FAN omöjligt och styra dom rakt eller sådär bra, så att dom kommer upp i luften, när man väl är där så blir jag bara nedskjuten. JÄVLA SKITPLAN! Jag har hållt på med Virtical Bird sen kl 16:00 Hur i HELVETE ska jag göra för att ens komma upp i luften på ett bra sätt? Jävla skituppdrag. Har du stängt av samsitsen? (missiler som skuter nerr en) Det kan också vara bra att läsa instruktionerna man får så att man vet hur man styr. Jag klarade uppdraget direkt bara att gasa som fan där ifrån man snor det och sen stanna i luften och skuta ner planen som jagar en!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 hur kan man inte lyckas flyga Hydran? den är så otroligt skön, ball och enkel att flyga.. sen att skjuta är bara skoj skoj skoj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det roligaste med det uppdraget var ju när man stal hydran och sköt ner hydrorna som var efter en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Man kan ju annars passa på att spränga de andra hydrorna i hangaren om man inte vill ha mer än en att skjuta på... Redigerad 5 december, 2004 av Krishna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag behövde inte ens skjuta ner planen, jag stannade under bron och efter några sekunder så har alla planen kraschat i bron, skitenkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ja, klart jag har stängt av Samsiten. Och ja, jag läser vad som kommer upp, såklart. Jag är inte dum i huvudet om du tror det. Men det är ju inte så lätt och flyga med den där analaloga knappjäveln. Skitplan, det vill ju aldrig stå stilla eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 mr_rico6: Ok, jag ska pröva göra det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Är ju d bästa planet. Flyg några vändor över Restricted Area, skitkul att skjuta ner dom andra stridsplanen å helikoptrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 bastard, kolla här: igår satt jag i en jävla tiiim jääävel o försökte fixa planet! Gör såhär: x:et på kontrolen får planet att stiga, stig en bit och skit sen i den jävla kanappen! För att ta dig framåt, dra enbart i den analoga spaken, vänstra TROR jag att det var men är den inte den så finns det ju inte många fler spakar att välja på! Hoppas att detta funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 tack, vice24! men jag har klarat det nu, alltså jag satt säkert från 16.00 till 21.00 bara för att klara det uppdraget. haha. nu ligger jag på los desperados, behöver hjälp med det också ;/ ska man ta över de flesta områdena nu i LS för att få mina gängmedlemmar att följa med i bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 va bra att det fixa sig! naa, har inte kommit dit än tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 When you're ready, move on to the flotilla. You need to fly towards each ship until the circle on it turns red and then launch your missiles??? Hur "låser" man målet när jag ska skjuta messiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 When you're ready, move on to the flotilla. You need to fly towards each ship until the circle on it turns red and then launch your missiles??? Hur "låser" man målet när jag ska skjuta messiler? R1 har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 When you're ready, move on to the flotilla. You need to fly towards each ship until the circle on it turns red and then launch your missiles??? Hur "låser" man målet när jag ska skjuta messiler? Det står ju. "Fly towards each ship until the circle on it turns red and then launch your missiles" Med andra ord, flyg mot fartyget tills siktet blir rött, då är det bara att skjuta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts