Gudfadern Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 tja alla GTA bröder... ja har verkligen fastnat på ett uppdrag som heter Grow street for life eller nått... det är så att man ska ta över hoods och sweet hjälper till... men jag förlorar hela j*vla tin... behöver tips... snälla.. har fan kört uppdraget i 2 timmar nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 är på samma uppdrag fast när man ska *SPOILER* ta över en till hood på samma uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ok jag klarade det i dag några tips : använd armor , m4 / ak , granater och försök att inte vara så offensiv så ska det gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det heter groove street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det heter groove street nä det heter grove street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det lättaste uppdraget av alla.. Det är skit lätt att ta över hoods ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jo det är ju sant, det svåraste med att ta över hoods är ju att starta ett gängkrig utan att få polisen efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Första gången man tar över hoods så tog jag över ALLA! utan att några problem med polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Första gången man tar över hoods så tog jag över ALLA! utan att några problem med polisen. gäller bara att komma in i det, man förlorar ju snuten efter första området sen äre bara å fortsätta, för de jobbiga är ju som alias säger att göra det smidigt utan att få polisen efter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Första gången man tar över hoods så tog jag över ALLA! utan att några problem med polisen. Tog du över alla utan att spara? Låter som en liten lögn i mina öron. De gula områdena är mycket svårare än Ballas (lila) områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tog du över alla utan att spara? Låter som en liten lögn i mina öron. De gula områdena är mycket svårare än Ballas (lila) områden. dom gula är lättare än dom lila områdena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har klarat hela story mode i onsdags och har tagit över alla remaining hoods nu. men vad ska jag göra nu? .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det lättaste uppdraget av alla.. Det är skit lätt att ta över hoods ju. Håller med det är bara o huka sig ta fram akn eller smg eller vad du har sen bara meppra ner dom innan dom når dig. det ända som e jobbigt är o ha sweet med sig eftersom han gör mer skada än nytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 De lila områderna (Ballas) är mycket mycket lättare att ta över än de gula områderna (Vagos, tror jag). Jag har nästan utrotat ballas dom har sammanlagt 4-5 områden kvar på hela kartan. Vagos är deärsemot skitsvåra att ta över. Jag har Hitman på M4 som jag andvänder hela tiden men dom lyckas ändå döda mig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Brukar du använda armor? Jag har gjort Vigilante och Ambulance uppdragen, då får man 150 i varje. Testa att göra det. Behöver jag säga att det kommer bli mycket enklare. Redigerad 14 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det e ennkelt är du ser vad dom kommer ifrån så spring så du knapp/inte ser dom sen sätter du dig ner siktar så fort du kan auto sen e det bara o mata så e alla döda när dom kommer fram 1-2 kanske hinner börja skjuta lite på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 varför tycker alla att ballas är svårare än vagos att utrota ??? tycker sj att vagos är lättast har utrotat dom nu och ballas har 29 hoods och vagos 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 varför tycker alla att ballas är svårare än vagos att utrota ??? tycker sj att vagos är lättast har utrotat dom nu och ballas har 29 hoods och vagos 0 Haha. För mig var det tvärtom. För mig är det typ så att Vagos siktar bättre - de är flera i deras vågar - de har kraftigare vapen - de organiserar sig smartare än Ballas. Så har jag upplevt det. Och för övrigt har jag utrotat alla Vagos och Ballas nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Haha. För mig var det tvärtom. För mig är det typ så att Vagos siktar bättre - de är flera i deras vågar - de har kraftigare vapen - de organiserar sig smartare än Ballas. Så har jag upplevt det. Och för övrigt har jag utrotat alla Vagos och Ballas nu. haha, det är ju typ värsta überkasst AI system, ja brukar vända mig bort från det håll jag vill att fienden ska komma, då kommer dom alltid därifrån, bakom mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kuta ifrån fienden och använd SNIPER RIFLE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts