Reiny VS Snowy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 hur tar man snap shots eller vad det heter ? det ska ju va som att taga? hur gör man bara? har testat på allt? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 nån som vet???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 nån som vet???! pröva ta kort på dom med kameran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Du ska ta kort på blå "bollar" i himlen och lite överallt.. (det är skit svårt att hitta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Du ska ta kort på blå "bollar" i himlen och lite överallt.. (det är skit svårt att hitta) Kan nån visa hur bollarna ser ut? ta kort med digital kamera+???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kan nån visa hur bollarna ser ut? ta kort med digital kamera+???? Kameran som du tex hittar i "the johnson house" kolla runt i downtown klockan 12:01 eller va det nu var..(använd kamrans zoom funktion) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kameran som du tex hittar i "the johnson house" kolla runt i downtown klockan 12:01 eller va det nu var..(använd kamrans zoom funktion) menar du 12:01 ELLER 00:01?? vaddå e det stora bollar i himlen eller i lufte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 menar du 12:01 ELLER 00:01?? vaddå e det stora bollar i himlen eller i lufte ? om jag skriver 12:01 så menar jag 12:01 bollarna är blå och svävar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 om jag skriver 12:01 så menar jag 12:01 bollarna är blå och svävar högt? lågt? i fönster på byggnader? ska amn bara trycka på --------->O<---------? ELLER L1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 högt? lågt? i fönster på byggnader? ska amn bara trycka på --------->O<---------? ELLER L1? högt lågt..lite överallt..sen räcker det med O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 titta på denna sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts