_Neo_ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur ska man klara sig undan för att bli skjuten på uppdraget n.o.e?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comp Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Du ska flyga lågt, så du inte syns på "deras" radar. Jag är oxå där.... jag klarar mig ända tills jag ska landa, har lite problem med det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Du ska flyga lågt, så du inte syns på "deras" radar. Jag är oxå där.... jag klarar mig ända tills jag ska landa, har lite problem med det:) Bara så du vet, så kan du landa var du vill på landbanan, den där röda cirkeln är bara till för att förvirra dig. Stanna bara planet när d är på marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts