Olle E.Å Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jaa vilken är eran favorit? Min favvo är Los Santos, så himla hardcore som det kan bli. Lite sorgligt att man bara har 3 uppdrag kvar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag tycker att alla är favoriter men måste jag välja säger jag no LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Asså ja tycker öknen e grymmast, men om jag måste välja så tar jag Los Santos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Las Venturas är så himla skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Älskar alla städerna men... Vote:Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vote:Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vote: null Landet. Bara för skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Landet är roligast Fast av städerna så tycker jag San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
9qn5hk Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 i sf är ju höjderna där bara föör bra, ta full fart med 900, hoppa över hela skiten. men det bra är ju att städerna är olika på sina sätt, sf har ju typ bara raka gator, men resten blir lite förvirrande. utformningen är ju ett mästerverk av r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 i sf är ju höjderna där bara föör bra, ta full fart med 900, hoppa över hela skiten. men det bra är ju att städerna är olika på sina sätt, sf har ju typ bara raka gator, men resten blir lite förvirrande. utformningen är ju ett mästerverk av r. tycker att R* har lagt LV:s vägar för j*****t. Stör mig som tusan på många gator där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nolife Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Los Santos kommer aldrig att lära mig hitta i den staden den e så jävla stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Har alltid velat åka till San Fransisco så jag får säga San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Los Santos, the city of (?) angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 San fierro så roligt att flyga på gatorna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts