Optical Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Har suttit och letat efter dom butiker som man ska råna, jag har rånat 11 st. Men jag hittar inte fler!! Inte har jag hittat nån vettig karta som man kan titta på heller!!! Så om nån har en karta på ala butiker så kan ni väl ladda upp den hit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Packe boy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) gå in på tips i vice city sektionen och så står det nåt om en mer avancerad karta. tryck där så kommer du in på en bra sida Redigerad 14 november, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 http://gta-vice-city.gta-junkies.com/ <-- Den enda kartan du behöver Tyvärr är sidan väldigt seg just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 gå in på tips i vice city sektionen och så står det nåt om en mer avancerad karta. tryck där så kommer du in på en bra sida hmm, onödig fråga kantänkas, men varför har arvid editat nån annans post? Skrev han något dumt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hmm, onödig fråga kantänkas, men varför har arvid editat nån annans post? Skrev han något dumt? Han hade uploadat en onödig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 okej. Ja, sånt tycker inte jag heller om... HOST ong-bak HOST MTA-tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts